Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-02@02:11:45 GMT

رفیعی: خودم موهای سر شجاع را می‌زنم!

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۴۸۰۴

به گزارش وانانیوز،  سروش رفیعی  درباره دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: این مسابقه حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی تاریخ پرسپولیس است و در این مقطع برای ما خیلی اهمیت دارد.



او ادامه داد: خیلی امیدوار هستم تیم قهرمان شود؛ الان هم در کنار بچه‌ها بودم، ناهار را کنار آن‌ها خوردم، استراحت کردم و شرایط تیم را دیدم؛ خدا را شکر تمام شرایط خوب است؛ امیدوار هستم روز شنبه، تاریخی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





رفیعی درباره شکست بازی رفت پرسپولیس در ژاپن اظهار کرد: خیلی حرص و جوش خوردم، چون تیم کاشیما آنتلرز در حد السد هم نبود، ولی شاید یک مقدار خستگی بازیکنان و تغییر ساعت به ضرر تیم شد؛ البته یک مقدار هم این مسابقه فرق می‌کرد؛ بالاخره جو و شرایط فینال، متفاوت با سایر بازی‌ها است.



هافبک جدید پرسپولیس اضافه کرد: مطمئن باشید در تهران هم چنین شرایطی برای ژاپنی‌ها اتفاق می‌افتد؛ به هر حال بازی در ورزشگاه آزادی، آن هم با این مدت زمان پرواز تیم حریف که به ایران آمدند و خستگی دارند، روی کارشان تاثیر می‌گذارد.



رفیعی ابراز کرد: خیلی امیدوار هستم؛ اطمینان دارم بازیکنان نمایش فوق‌العاده‌ای دارند و هواداران پرسپولیس سنگ تمام می‌گذارند؛ خودم هم ۱۰۰ درصد در ورزشگاه خواهم بود و فکر می‌کنم روز استثنایی پیش روی همه ما خواهد بود.



او ادامه داد: به نظرم نیمه اول پرسپولیس یک یا دو گل می‌زند؛ اگر یک گل بزند که خیلی امیدوار کننده خواهد بود، ولی اگر دو گل بزند، احتمالا کار تمام باشد و بازی را با اختلاف ببریم؛ البته این اتفاق به همین راحتی نیست و کار سختی خواهد بود؛ کاشیما تیم قدرتمندی است، به فینال رسیده و مسابقه رفت را برده است؛ از طرفی بازیکنان باهوش و خوبی دارد، ولی به نظرم در آخر پرسپولیس نتیجه بگیرد.



سروش رفیعی که رابطه نزدیکی با شجاع خلیل‌زاده دارد، راجع به وعده این مدافع که عنوان کرده در صورت قهرمانی آسیا مو‌های سر خود را می‌تراشد، گفت: اصلا قرار است خودم ماشین اصلاح را به ورزشگاه بیاورم و بعد از بازی که پرسپولیس قهرمان شد، مو‌های سر شجاع را بزنم!



او عنوان کرد: ان‌شاالله تیم قهرمان شود، مردم خوشحال و شاد باشند و ما هم لذت ببریم که این اتفاق از هر چیز مهم‌تر است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور

حمید مطهری هیچوقت برابر استقلال به عنوان سرمربی پیروز نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل‌محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.

مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچوقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود، اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تا کنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور