Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@08:40:50 GMT

روشهایی برای از بین بردن چین و چروک صورت

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۵۰۶۱

روشهایی برای از بین بردن چین و چروک صورت

خانم‌ها همواره به دنبال راه‌هایی هستند تا زیبا و جوانتر به نظر برسند و از چین و چروک دور چشم هم عاجز هستند در اینجا به معرفی راهکار‌هایی می‌پردازیم که سبب از بین رفتن چین و چروک می‌شود.

از بین بردن چین و چروک صورت با گل قاصدک

گل قاصدک سبب روشن شدن پوست می‌شود و از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد، برای داشتن پوستی شاداب و بدون چین و چروک عصاره این گل را بر روی پوست صورت خود بمالید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از بین بردن چین و چروک صورت با شیر و شکر قهوه‌ای

برای تمیز شدن سطح پوست و کاهش چین و چروک‌های صورت شیر و شکر قهوه‌ای را بجوشانید و پس از خنک شدن برروی پوست خود قرار دهید.

از بین بردن چین و چروک صورت با چای کیسه‌ای مرطوب

قرار دادن چای کیسه‌ای مرطوب زیر چشم سبب از بین بردن چین و چروک‌های صورت خواهد شد.

خواص مثبت آب آناناس در رفع چین و چروک صورت

آب آناناس از جمله بهترین درمان‌های از بین برنده چین و چروک است تحقیقات مختلف نشان می‌دهد که آب آناناس به دلیل داشتن اسید آلفاهیدروکسی چین و چروک صورت را از بین می‌برد.

پوره ضد چروک درست کنید

جهت از بین بردن چین و چروک و خط‌های تیره صورت نصف قاشق مرباخوری عسل و برشی از سیب زمینی را به حالت پوره در بیاورید و زیر چشم خود بمالید.

مواد طبیعی که چین و چروک صورت را از بین می‌برد

آلوئه ورا، آبلیمو و رزماری هم از جمله مواد غذایی هستند که سبب رفع چین و چروک صورت خواهد شد.

از بین بردن چین و چروک صورت با گلاب

از تاثیر مثبت گلاب بر روی پوست صورت نمی‌توان گذشت، گلاب نه تنها سبب روشن شدن پوست می‌شود بلکه چین و چروک صورت را هم رفع می‌کند.

از بین بردن چین و چروک صورت با سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ سبب سفت شدن پوست زیر چشم می‌شود و چین و چروک‌های صورت را کم می‌کند.

برای از بین بردن چین و چروک صورت هر شب از روغن کرچک استفاده کنید

برای جوان سازی و رفع چین و چروک‌های صورت هرشب قبل از خواب زیر چشمان خود را با روغن کرچک چرب کنید.

روغن‌هایی که چین و چروک را از بین می‌برد

روغن نارگیل، روغن بادام شیرین و روغن طبیعی صمغ کندر هم سبب رفع چین و چروک دور چشم خواهد شد.
منبع: yjc.ir

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی چین و چروک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی

آیت الله مرتضی مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به هدف صهیونیسم و استکبار جهانی در نابود سازی اسلام و مسلمین و تحقق سلطه گری بر امت اسلامی، اظهار داشت: استکبار جهانی مخالف نظامی برخاسته از دستورات الهی ، پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) می باشد و بیم آن را دارند که در صورتی که بر جهان گسترش پیدا کرد، برنامه های آنان که برخاسته از چپاول مال مسلمین ، تجاوز و غارت گری است را بر هم زند.

وی افزود: دشمنان از ایجاد تفرقه ، اختلاف و تنازع در میان ملت ، اقوام و فرقه هایی که در کشور وجود دارد و در میان مذاهب و روسای مذاهب شیعه و سنی به دنبال آن هستند که مردم را دلسرد کنند که این حمایت از نظام برداشته شود.

این عضو خبرگان رهبری، تصریح کرد: تنها وظیفه امت اسلامی در این زمان تقویت اتحاد خود و ایجاد وحدت اسلامی در بین دیگر ملل و در نظام اسلامی است؛ باید یک وحدت کامل و تمام بین ملت داشته باشیم، همه پشتیبان یکدیگر بوده و از این نظام حمایت کنند و ملت های مظلوم عالم به مانند غزه را همراهی کنند تا دشمن که تاکنون شکست خورده و از این به بعد نیز شکست بخورد.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم، عنوان کرد: در حقیقت ایجاد وحدت و یکپارچگی بین ملت ها و حکومت های اسلامی یک امر لازم و وظیفه شرعی و الهی است و باید حکومت های فریب خورده به خود آیند؛ لذا وحدت و یکپارچگی بین امت ها منشاهایی دارد که می تواند این انسجام را تقویت کند.

وی در پایان با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام(ص) و توصیه بر توجه تمام حکام کشورهای عربی به این روایت، تاکید کرد: پیامبراسلام(ص) می فرماید: " الخَلقُ عِيالُ الله تعالي - فَأحَبُّ الخَلقِ إلَي الله مَن نَفَعَ عِيالَ الله- أو أدخَلَ عَلي أهلِ بيتٍ سروراً وَ مَشيٌ مَعَ أخٍ مُسلِمٍ في حاجَتَهِ أحَبُّ إلَي اللهِ تعالي مِنِ اعتِکافِ شَهرَينِ فِي المَسجِد الحَرام"؛ برای ایجاد دوستی و محبت باید در ذهن داشته باشیم که بهترین کسی که محبوب خدا می باشد، آن کسی است نفعش به ملت های مسلمان و خیرش به عیال الله برسد.
 
انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • یکی از معجزه‌آساترین خواص این گیاه تقویت دید چشم است
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • معرفی و مزایای شامپو بدون سولفات
  • تاثیر بی‌نظیر ماسک آب برنج در جوانی و شادابی پوست
  • لواندوفسکی: راه بردن رئال مادرید را بلدیم؛ پیروزی مقابل منچسترسیتی آن‌ها سرخوش می‌کند!
  • چگونه بوی بد یخچال را با مواد و روش‌های طبیعی از بین ببریم؟
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی
  • ترفند از بین بردن کف روی آب گوشت در حال پخت | گوشت را با آب سرد بپزیم یا گرم ؟
  • چگونه در بهار مو های سالم‌تری داشته باشیم؟
  • تلاش‌های بیهوده شبکه‌های معاند برای زیر سوال بردن مطالبه اجتماعی عفاف و حجاب + فیلم