Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@03:34:12 GMT

قهرمان پرورش اندام با گلوله به قتل رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۵۰۹۳

قهرمان پرورش اندام با گلوله به قتل رسید

روز گذشته ایمان رحیم پور قهرمان پرورش اندام و عضو سابق تیم ملی با اصابت گلوله به قتل رسید.

رحیم‌پور مقام سوم جهان در مسابقات هندوستانو دارنده مدال در مسابقات بین‌المللی دبی بوده است؛ این دومین قتل در خانواده پرورش اندام اصفهان است که در دوسال اخیر رخ داده است، محسن مکتوبیان نیز سال گذشته به دست پدر همسر خود به‌قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی محمدی دبیر هیأت پرورش اندام اصفهان در خصوص قتل رحیم‌پور اذعان داشت: روز گذشته حوالی ساعت ۵ بعد از ظهر سه نفر وارد اسطبل شخصی رحیم‌پور واقع در رحمت آباد شده‌اند و با شلیک چهار گلوله وی را به‌قتل رساندند.

وی ادامه داد: پس از این اتفاقات سریعا وی را به بیمارستان شهید مطهری فولاد‌شهر منتقل کردند، اما متأسفانه رحیم‌پور جان خود را از دست داد و تا این لحظه اطلاعات بیشتری از شرح این ماجرا به‌دست نیامده است.

محمدی گفت: پیکر وی صبح امروز از درب منزل مرحوم تا باشگاه شخصی وی واقع در خیابان هزارجریب تشییع می‌شود پس از آن در قطعه نام‌آوران باغ رضوان دفن خواهد شد.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قهرمان پرورش اندام قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکروپلاستیک ها از روده به سایر اندام حرکت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، محققان گزارش دادند که موش‌های آزمایشگاهی که از طریق آب آشامیدنی خود در معرض میکروپلاستیک ها قرار گرفته بودند، تعدادی از اندام‌های مختلف شأن بواسطه ذرات پلاستیکی دچار آسیب شده بود.

محقق ارشد «الیسئو کاستیلو»، دانشیار دانشگاه نیومکزیکو، گفت: «ما می‌توانیم میکروپلاستیک‌ها را در بافت‌های خاصی پس از قرار گرفتن در معرض آن تشخیص دهیم. این وضعیت به ما می‌گوید که این ماده می‌تواند از سد روده عبور کرده و به بافت‌های دیگر نفوذ کند.»

محققان می‌گویند دانشمندان تخمین می‌زنند که افراد به طور متوسط هر هفته پنج گرم ذرات میکروپلاستیک، تقریباً به اندازه پلاستیک موجود در کارت اعتباری می‌خورند.

کاستیلو در بیانیه خبری دانشگاه گفت: «طی چند دهه گذشته، میکروپلاستیک‌ها در اقیانوس‌ها، در حیوانات و گیاهان، در آب لوله‌کشی و آب بطری‌شده یافت شده‌اند. به نظر می‌رسد آنها همه جا هستند.»

کاستیلو و همکارانش برای اینکه ببینند بعد از خوردن این ذرات پلاستیکی ریز چه اتفاقی می‌افتد، موش‌های آزمایشگاهی را با مقداری میکروپلاستیک معادل آنچه انسان در هفته می‌خورد، تغذیه کردند.

پس از یک ماه، محققان دریافتند میکروپلاستیک‌ها از روده به بافت‌های کبد، کلیه و مغز راه یافته بودند.

بر اساس تحقیقات قبلی که نشان داده است این ذرات می‌توانند باعث التهاب و تغییر متابولیسم سلولی شوند، کاستیلو همچنین نگران است که میکروپلاستیک ها می‌توانند مشکلات سلامتی را در انسان تشدید کنند.

کاستیلو گفت: «التهاب افزایش یافته می‌تواند شرایط دستگاه گوارش مانند کولیت اولسراتیو و بیماری کرون را بدتر کند.»

وی گفت: «گام بعدی در تحقیق این است که ببینیم رژیم غذایی چگونه بر جذب میکروپلاستیک ها تأثیر می‌گذارد.»

کاستیلو خاطرنشان کرد: «رژیم غذایی هر کس متفاوت است. بنابراین، کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که به این حیوانات آزمایشگاهی رژیم غذایی پرکلسترول / چربی یا رژیم غذایی پر فیبر بدهیم، تا ببینیم آنها در معرض میکروپلاستیک‌ها قرار می‌گیرند یا نه.»

کاستیلو گفت، همچنین تحقیقاتی در مورد چگونگی تغییر میکروپلاستیک ها در باکتری‌های طبیعی روده برنامه ریزی شده است.

به گفته کاستیلو، «تحقیقات همچنان اهمیت سلامت روده را نشان می‌دهد. اگر روده سالمی نداشته باشید، روی مغز، کبد و بسیاری از بافت‌های دیگر تأثیر می‌گذارد. بنابراین، حتی با تصور اینکه میکروپلاستیک‌ها کاری در روده انجام می‌دهند، قرار گرفتن مزمن در معرض آنها می‌تواند منجر به اثرات سیستمیک شود.»

کد خبر 6082867

دیگر خبرها

  • میکروپلاستیک ها از روده به سایر اندام حرکت می کنند
  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • تجهیز ۱۰۵ میلیارد ریالی حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها در کردستان
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی