Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، جیمز جفری، فرستاده ویژه آمریکا در امور سوریه گفته است که دولت این کشور از ارتش روسیه انتظار دارد تا رویکرد مثبت خود را در قبال اسرائیل ادامه داده و به ارتش این کشور اجازه دهد با حملات هوایی خود به مواضع ایران در سوریه، مانع از گسترش نفوذ ایران در نزدیکی مرزهای اسرائیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبرگزاری فرانسه (۷ نوامبر) با انتشار گزارشی از بیروت خبر از کنفرانس خبری جیمز جفری درباره سیاست آمریکا در قبال سوریه داده است. فرستاده ویژه آمریکا در امور سوریه از طریق تماس‌تلفنی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داده است.

خبرگزاری فرانسه تعداد حملات نیروی هوایی اسرائیل در خاک سوریه را صدها مورد اعلام کرده است. این خبرگزاری به نقل از مقامات ارتش اسرائیل نوشته است که نیروهای امنیتی اسرائیل این اهداف را از جمله پایگاه‌ها و مواضع ایران در سوریه اعلام کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران با پیشبرد سیاست خود بر آن است تا به طور درازمدت در سوریه حضوری نظامی داشته و بر نفوذ خود در این کشور بیفزاید، به حریم سوریه تجاوز کرده است این در حالی است که ایران با درخواست دولت سوریه در این کشور حضوری مستشاری دارد.

هدف اصلی اسراییل و آمریکا از این حملات کمک به داعش و دیگر تروریست های حاضر در سوریه است تا بلکه مانع نابودی آنها شوند.
 

برنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حمله آمریکا اسرائیل ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم) انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم) لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم)

دیگر خبرها

  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه