Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراکز فرهنگی و اجتماعی که در حاشیه شهرها قرار دارند و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند در اولویت حمایت‌ها قرار می‌گیرند. ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام محمد قمی امشب در بازدید از مرکز فرهنگی و اجتماعی انجیرآب اظهارداشت: فعالیت‌های فرهنگی باید در جامعه بیش از گذشته گسترش پیدا کند و در این مسیر دست‌اندرکاران و فعالان این حوزه باید با عزمی جزم و استوار برای بهبود فعالیت‌ها گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی به جای پراکنده‌کاری باید هم‌گرایی، هم‌افزایی و انسجام داشته باشیم تا بتوانیم اثرگذاری خدمات فعالیت و خدمات را دوچندان کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همه ما خادمان فعالان حوزه فرهنگی هستیم، بیان داشت: توجه به حاشیه شهرها و مسائل و مشکلاتی که در این مناطق وجود دارد، جزو اولویت‌های سازمان تبلیغات است.

وی با بیان اینکه شأن طلبگی و همچنین مأموریت‌های سازمان تبلیغات ایجاب می‌کند توجه بیشتری به مناطق محروم داشته باشیم، گفت: اولویت حمایت‌های سازمان تبلیغات از مراکز فرهنگی و اجتماعی فعال در مناطق حاشیه شهرها است. هرچه این فعالیت‌ها بیشتر باشد، مردم خدمات بهتری دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | صوت

سرلشکر جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله با حمایت از «طرح نور»، تأکید کرد: در همهٔ ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی امکان اشتباه وجود دارد، با تذکر رهبر انقلاب اشتباهات «طرح نور» رفع می‌شود نه اینکه کل طرح زیر سوال برود، بنابراین وظیفهٔ همه است که از این کار حمایت بکنند. منبع: فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | صوت
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه