Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ۳۰ مددکار اجتماعی و نیروهای امنیتی که به ضرب و شتم، تحقیر و حبس پناهنجویان متهم شدند، پس از ۴ سال تحقیق به دادگاهی در "زیگل" در غرب آلمان فرستاده شدند.

درفیلمی که با موبایل گرفته شده بود، این بدرفتاری‌ها در نزدیکی "بورباخ" نشان داده شد.

در این فیلم، پسر ۱۸ ساله‌ الجزایری که بعدا به کشورش بازگشت، در حالیکه گریه می‌کند مورد ضرب و شتم و توهین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان می‌گوید او ۵ روز در اتاقی حبس شده است.

۵۴ مورد مشابه از این بدرفتاری‌ها در این پرونده به چشم می‌خورد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس / این 9 زن هنوز هم اسیر داعشی ها بودند دستگیری مرد عصبانی قبل از کار زشت با همسرش توسط پلیس کنگاور عکس / تیپ دانشجویی ۴۰ سال پیش تهمینه میلانی طرفداری که جانِ بازیگر زن معروف ایرانی را نجات داد+عکس تجاوز معلم جوان به دو دختر دانش آموز / آنها به همسر معلم همه ماجرا را لو دادند+عکس تصاویری از بوئینگ٧٤٧ که با شکم روی زمین در فرودگاه نشست! خوردن خیار کودک دوساله تنکابنی را تا پای مرگ برد کلک ثروتمندان روس برای معطل نشدن در ترافیک !+عکس ماجرای پولدار شدن پسرک واکسی تئاتر شهر تهران دسته ای از فلامینگوها باند فرودگاه خرم‌آباد را اشغال کردند!+فیلم اعدام سلطان سکه کمتر از یک ماه دیگر این زن با چکش کتک خورد / او مجبور شد سرپا بخوابد و چیزهای عجیبی بخورد!+ عکس وقتی فریبا و معصومه در خانه تنها بودند دوربین پنهانی شوهر همه چیز را لو داد! داماد در سفر ماه عسل عروس خانم را کشت و به دریا انداخت + عکس موشکهای ایرانی که اسراییلی ها از آن وحشت دارند+ تصاویر لحظه‌ای بی‌نظیر از رد شدن یک موشک از مقابل رزمنده یمنی+فیلم عاملان شهادت ستوان «حسین رفیعی» دستگیر شدند+عکس ماجرای بوسه ای که جان نوزاد 12 روزه را گرفت! فیلم لحظه حمله گروهک عبدالمالک ریگی به ماموران پلیس ایران / شهید سید نورخدا چه کرد؟ + فیلم تجاوز دختر مجرد به پسرهمسایه با دستهای خون آلود ! +عکس فیلم وحشتناک از سگ آزاری در زیبا کنار نوجوانی که ۲۰۰ کیلومتر دوستش امیرحسین را برای رسیدن به بارگاه منور رضوی هل داد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه ضرب و شتم آلمان حبس نیروهای امنیتی مددکار اجتماعی پناهجویان عکس دختر فیلم تصاویر قتل تجاوز شهرستان اینستاگرام زندگی جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سبأ یمن، یک منبع امنیتی یمنی تاکید کرد: نیروهای امنیتی این کشور موفق شدند با همکاری وزارت دفاع تعدادی جاسوس را در یمن شناسایی و بازداشت کنند.

وی در ادامه افزود: جاسوس‌های بازداشت شده در جلسات بازجویی به اقدامات خود مبنی بر شناسایی مواضع شلیک موشک‌ها و پرواز پهپادها و همچنین مواضع استقرار قایق‌های نیروهای مسلح یمن اعتراف کرده اند.

بر اساس این گزارش، جاسوس‌های بازداشت شده گزارشات خود را به کارفرماها تحت عنوان گروه ۴۰۰ ارائه می‌دادند تا مواضع مذکور از سوی دشمن هدف قرار بگیرند. این افراد مأمور شده بودند عملیات خرابکارانه در خصوص تخریب و به آتش کشیدن تجهیزات نیروهای مسلح یمن انجام دهند.

منبع امنیتی یمنی مذکور اضافه کرد: این جاسوس‌ها همچنین مأموریت داشتند با استفاده از سلاح‌های صدا خفه کن و مواد منفجره دست به ترور برخی شخصیت‌ها بزنند تا بدین وسیله روحیه نیروهای مسلح یمن را در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی تضعیف کنند.

وی تصریح کرد: جاسوس‌های مذکور برای جاسوسی به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی استخدام شده بودند.

به نظر می‌رسد اینک که دشمنان یمن در میدان نبرد با نیروهای مسلح این کشور به ویژه ممانعت از حملات یمنی‌ها علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ ناکام مانده اند دست به دامن جاسوسی و اجرای عملیات خرابکارانه در این کشور شده اند.

کد خبر 6098008

دیگر خبرها

  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • ماجرای جلوگیری از ورود پزشک فلسطینی به فرانسه
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)