Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@16:11:05 GMT

تبرک جستن حاج قاسم سلیمانی به پرچم حرم امام رضا (ع) + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۶۲۳۷

‍‍‍‍‍‍

رکنا: صفحه اینستاگرام منتسب به سردار قاسم سلیمانی تصاویری را از تبرک جستن او به پرچم حرم حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا‌(علیه السلام) منتشر کرد.

حجم ویدیو: 3.14M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، صفحه اینستاگرام Instagram سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن انتشار ویدئویی از تبرک جستن او به پرچم حرم حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) به روز رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو سردار سلیمانی بر پرچم متبرک رضوی که بر روی دستان خادمان حرم قرار دارد، بوسه زده و دستانش را بر روی آن می‌کشد.

امروز 29 صفر مصادف با شهادت امام هشتم شیعیان است که عاشقان و دلسوختگان حضرت از جای جای ایران پیاده و سواره همه و همه به سوی مشهد الرضا جایگاه دل‌های غریب و عاشق رهسپار شده‌ وخود را به حرم دل‌ها رسانده‌اند. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس / این 9 زن هنوز هم اسیر داعشی ها بودند تصویری از محله تجریش، شهریور ۱۳۳۷ +عکس مردی سیاه پوش 11 تن را به همراه مامور پلیس با رگبار کشت دستگیری مرد عصبانی قبل از کار زشت با همسرش توسط پلیس کنگاور عکس / تیپ دانشجویی ۴۰ سال پیش تهمینه میلانی طرفداری که جانِ بازیگر زن معروف ایرانی را نجات داد+عکس تجاوز معلم جوان به دو دختر دانش آموز / آنها به همسر معلم همه ماجرا را لو دادند+عکس تصاویری از بوئینگ٧٤٧ که با شکم روی زمین در فرودگاه نشست! خوردن خیار کودک دوساله تنکابنی را تا پای مرگ برد کلک ثروتمندان روس برای معطل نشدن در ترافیک !+عکس ماجرای پولدار شدن پسرک واکسی تئاتر شهر تهران دسته ای از فلامینگوها باند فرودگاه خرم‌آباد را اشغال کردند!+فیلم اعدام سلطان سکه کمتر از یک ماه دیگر این زن با چکش کتک خورد / او مجبور شد سرپا بخوابد و چیزهای عجیبی بخورد!+ عکس وقتی فریبا و معصومه در خانه تنها بودند دوربین پنهانی شوهر همه چیز را لو داد! داماد در سفر ماه عسل عروس خانم را کشت و به دریا انداخت + عکس موشکهای ایرانی که اسراییلی ها از آن وحشت دارند+ تصاویر لحظه‌ای بی‌نظیر از رد شدن یک موشک از مقابل رزمنده یمنی+فیلم عاملان شهادت ستوان «حسین رفیعی» دستگیر شدند+عکس ماجرای بوسه ای که جان نوزاد 12 روزه را گرفت! فیلم لحظه حمله گروهک عبدالمالک ریگی به ماموران پلیس ایران / شهید سید نورخدا چه کرد؟ + فیلم تجاوز دختر مجرد به پسرهمسایه با دستهای خون آلود ! +عکس فیلم وحشتناک از سگ آزاری در زیبا کنار نوجوانی که ۲۰۰ کیلومتر دوستش امیرحسین را برای رسیدن به بارگاه منور رضوی هل داد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه اینستاگرام Instagram حرم امام رضا شیعیان علی بن موسی الرضا فیلم اینستاگرام عکس دختر فیلم تصاویر قتل تجاوز شهرستان زندگی نجات جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک

توافق نامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) از سوی جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس امضا و مبادله شد.

بر این اساس مقرر شد مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان‌های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا (ع) را دارند، ایجاد شود.

بیشتر بخوانید

۵۲ ویژه برنامه در میقات‌الرضا (ع) طبس برگزار می‌شود

برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تأمین خواهند کرد.

استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین، زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این طرح را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه‌های فرهنگی بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت