Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@21:20:43 GMT

فقرا بیشتر از پولدارها کمک می‌کنند + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۶۲۶۵

فقرا بیشتر از پولدارها کمک می‌کنند + عکس

رکنا: صفحه اینستاگرام دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) بخشی از بیانات ایشان را درباره یکی از سخنان امام هشتم(ع) به اشتراک گذاشت.

در این بخش از بیانات رهبر انقلاب آمده است:

امام هشتم علی بن موسی الرضا (علیه الصّلاة و السّلام) به فرزندش امام جواد نامه‌ای نوشت: «فانفق و لا تخش من ذی العرش اقتارا»؛ در راه خدا انفاق کن پسرم و نترس از اینکه خدای متعال تو را در سختی و تنگدستی نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرز فکر اسلام است و این طرز فکر اسلام فقط مال متوسطین و فقرا نیست که هر وقت ما یک چیزی را اعلام کردیم، یا برای جنگ، یا برای سیل یا برای نیازهای گوناگون، اولین کسانی که اجابت کردند، طبقه‌ی متوسط مردم است.

می‌آیند انگشتری را، طلائی را به آدم میدهند که آدم خجالت می کشد، اشک انسان در می‌آید، می‌بیند که این چه خانواده‌ی ضعیفی است، انگشتری که به حسب قیمت ظاهری کم‌بهاست، اگرچه در باطن بسیار باارزش و قیمتی است، اینها هستند غالباً که می‌آیند می‌دهند.

افراد متوسط و افراد فقیر، آن کسانی که پولهای بیشتر دارند، کمتر می‌آیند. ( ۱۳۶۶/۰۸/۲۹)خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس / این 9 زن هنوز هم اسیر داعشی ها بودند تصویری از محله تجریش، شهریور ۱۳۳۷ +عکس مردی سیاه پوش 11 تن را به همراه مامور پلیس با رگبار کشت دستگیری مرد عصبانی قبل از کار زشت با همسرش توسط پلیس کنگاور عکس / تیپ دانشجویی ۴۰ سال پیش تهمینه میلانی طرفداری که جانِ بازیگر زن معروف ایرانی را نجات داد+عکس تجاوز معلم جوان به دو دختر دانش آموز / آنها به همسر معلم همه ماجرا را لو دادند+عکس تصاویری از بوئینگ٧٤٧ که با شکم روی زمین در فرودگاه نشست! خوردن خیار کودک دوساله تنکابنی را تا پای مرگ برد کلک ثروتمندان روس برای معطل نشدن در ترافیک !+عکس ماجرای پولدار شدن پسرک واکسی تئاتر شهر تهران دسته ای از فلامینگوها باند فرودگاه خرم‌آباد را اشغال کردند!+فیلم اعدام سلطان سکه کمتر از یک ماه دیگر این زن با چکش کتک خورد / او مجبور شد سرپا بخوابد و چیزهای عجیبی بخورد!+ عکس وقتی فریبا و معصومه در خانه تنها بودند دوربین پنهانی شوهر همه چیز را لو داد! داماد در سفر ماه عسل عروس خانم را کشت و به دریا انداخت + عکس موشکهای ایرانی که اسراییلی ها از آن وحشت دارند+ تصاویر لحظه‌ای بی‌نظیر از رد شدن یک موشک از مقابل رزمنده یمنی+فیلم عاملان شهادت ستوان «حسین رفیعی» دستگیر شدند+عکس ماجرای بوسه ای که جان نوزاد 12 روزه را گرفت! فیلم لحظه حمله گروهک عبدالمالک ریگی به ماموران پلیس ایران / شهید سید نورخدا چه کرد؟ + فیلم تجاوز دختر مجرد به پسرهمسایه با دستهای خون آلود ! +عکس فیلم وحشتناک از سگ آزاری در زیبا کنار نوجوانی که ۲۰۰ کیلومتر دوستش امیرحسین را برای رسیدن به بارگاه منور رضوی هل داد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه امام رضا رهبر انقلاب عکس شهادت اینستاگرام عکس دختر فیلم تصاویر قتل تجاوز شهرستان زندگی نجات جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه

           امام جمعه رزن در

خطبه‌های نمازجمعه این شهر با اشاره به سالروز شهادت امام صادق علیه السلام گفت: امام صادق علیه السلام در علم و فقه بی همتا بود و امروز بیشتر احادیث و روایات از آن حضرت به یادگار مانده است. 

حجت الاسلام منصوری ضمن تبریک روز معلم و روز کارگر افزود: معلمان رسالت بزرگ و مسئولیت مهمی بر عهده دارند که این رسالت در  هدایت و ارشاد نسل جدید جامعه خلاصه می‌شود.

او با بیان اینکه کشور مدیون زحمات جامعه کارگری است، عنوان کرد: دولت و کارفرما موظف است زمینه رفاه و افزایش درآمد و ایمنی کارگران در محل کار را فراهم کند.

حجت‌الاسلام منصوری گفت: غرب و حامیان رژیم صهیونیستی همه تلاش خود را برای پاک کردن اذهان مردم از جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین بکار بستند، اما دانشجویان با هوشیاری در دانشگاه به دفاع و حمایت از مردم فلسطین برخواستند.

امام جمعه رزن افزود: برخورد پلیس  آمریکا در دانشگاه با دانشجویان نقض کامل حقوق بشر و آزادی بیان است.

حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه اسدآباد نیز در خطبه‌های نماز جمعه با محکوم کردن سرکوب تجمع دانشجویان آزادی خواه در آمریکا تصریح کرد: مظلومیت مردم فلسطین در حال بیدار کردن وجدان‌های خفته دانشجویان است، اما پلیس امریکا با حمله خشن و بی رحمانه به دانشگاه‌ها آن‌ها را سرکوب می‌کنند.

خطیب نماز جمعه اسدآباد با بیان اینکه بارش‌های امسال مطلوب است، اما برخی از کشاورزان زمین‌های خود را با آب چاه آبیاری می‌کنند، افزود: متولیان مدیریت منابع آب، با کشاورزانی که در زمان بارش باران از آب‌های زیر زمینی استفاده می‌کنند برخورد کنند.

دیگر خبرها

  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • «خوراکی‌ها»؛ عامل اصلی تورم فقرا در فروردین ۱۴۰۳
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود