Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله ناحیه‌ای بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن بسیج دانشجویی استان فارس در تاریخ 8 آذرماه در دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز برگزار می‌شود.
به دلیل استقبال گسترده دانشجویان قرآنی از این مسابقات، مهلت ثبت‌نام در این مسابقات تا پنج‌شنبه، 24 آبان‌ماه جاری تمدید شده است كه علاقه‌مندان در این بازه زمانی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات در بخش شفاهی در رشته‌های حفظ یك، 3، 5 و 10 جزء و قرائت تحقیق و ترتیل ویژه دانشجویان دانشگاه‌های مختلف فارس در ساعت 8 صبح 8 آذرماه برگزار خواهد شد.
همچنین مسابقه تفسیر سوره اسرا و مسابقه كتابخوانی طرح «صراط»، پژوهش‌های قرانی و مسابقات قرآنی در بخش عكاسی و ساخت مستند 5 دقیقه‌ای از حلقه‌های قرآنی، خوشنویسی آیات قرآنی و غیره از دیگر بخش‌ها و رشته‌های این مسابقات هستند.

مرحله استانی این مسابقات در دهه مبارک فجر با حضور برگزیدگان تمام نواحی مقاومت بسیج اجرا و مرحله کشوری نیز در برخی از رشته‌های پژوهشی و هنری برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، طبق اعلام بسیج دانشجویی استان فارس به نفرات برتر این مسابقات در رشته‌های مختلف جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني تمديد مهلت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد