Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در ادامه رقابتهای هقته چهارم لیگ اروپا ، از ساعت 23 و 30 دقیقه ، مسابقات شش گروه نخست برگزار شد که در مهمترین بازیها تیم های میلان و آرسنال مقابل رقیبانشان متوقف شدند.

از گروه F تیم میلان مهمان رئال بتیس بود که به نتیجه یک بر یک دست یافت. لوسلسو در دقیقه 12 میزبان را پیش انداخت اما سوسو در دقیقه 62 بازی را به تساوی کشاند تا میلان نتواند انتقام شکست بازی رفت را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر مسابقه این گروه تیم المپیاکوس پنج بر یک مهمانش دودلانژ را مغلوب کرد. در جدول گروه ششم، رئال بتیس با هشت امتیاز صدرنشین است و تیم های میلان و المپیاکوس با هفت امتیاز در رتبه های دوم  و سوم قرار دارند. تیم دودلانژ نیز بدون امتیاز در قعر جدول است.

در دیگر مسابقه مهم از گروه E تیم آرسنال میزبان اسپورتینگ لیسبون بود که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. دیگرمسابقه این گروه را تیم های فلورسکلا و قره باغ برگزار کردند که نماینده آذربایجان با یک گل میزبانش را مغلوب کرد.

در جدول گروه پنجم، آرسنال با 10 امتیاز صدرنشین است و صعودش را قطعی کرد. اسپورتینگ با هفت، فورسکلا و قره باغ با سه امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

تیم دیناموزاگرب در گروه D میزان اسپارتاک ترناوا بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. در این مسابقه علی قربانی 71 دقیقه در ترکیب اسپارتاک بازی کرد اما صادق محرمی در لیست 18 نفره دیناموزاگرب قرار نداشت. در دیگر دیدار این گروه، فنرباغچه دو بر صفر اندرلخت را شکست داد. دیناموزاگرب با 12 امتیاز صعود را به مرحله بعد قطعی کرد. فنرابغچه با هفت، اسپارتاک با سه و اندرلخت با یک امتیاز در رتبه های بعدی گروه هستند.

در گروه اول، لورکوزن یک بر صفر زوریخ را برد و مضاف تیم های لودوگورتس و لارناکا بدون گل مساوی شد. لورکوزن و زوریخ با 9 امتیاز صعودشان را به دور بعد قطعی کردند.

در گروه دوم، سلتیک دو بر یک لایپزیش را برد و سالزبورگ پنج بر دو بر میزبانش روزنبورگ چیره شد.سالزبورگ با 12 امتیاز در این گروه صعود کرد و تیم های لایپزیش و سلتیک شش امتیازی برای کسب جایگاه دوم می جنگندند.

در گروه سوم، بوردو و زنیت به تساوی یک بر یک رضایت دادند و اسلاویا پراگ مقابل مهمانش کپنهاگن به تساوی بدون گل متوقف شد. زنیت و اسلاویا پراگ با هشت و هفت امتیاز در رتبه های اول و دوم گروه هستند. کپنهاگن با پنج و بوردو با یک امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید:ژیرو حکم صعود چلسی را امضا کرد/لاتزیو در المپیکو راهی مرحله بعد شد

گتوزو به دنبال انتقام در اسپانیا/ سفر چلسی و ساری به بلاروس برای تداوم روند پیروزی

اینتر با ایکاردی از شکست مقابل بارسا گریخت/مبهم شدن گروه سوم با تساوی ناپولی و پی اس جی

انتهای پیام/

نتایج مسابقات لیگ اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!

به گزارش ورزش سه، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پس از تساوی خانگی ۲-۲ مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: نمی‌دانم باید چه احساسی داشته باشم، چون همه چیز دست خودمان بود ولی ۲ امتیاز از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه و گل دوم را روی شوتزنی خوردیم ولی به جز این دو صحنه، در ۹۰ دقیقه صحنه دیگری از حریف یادم نمی‌آید.

ویدئو: 330354

وی افزود: از نتیجه خیلی ناراحتم ولی از طرفی ۵ بازیکن‌مان نبودند و جای برخی بازیکنان عوض شده بود. با این شرایط نمی‌توان ایرادی گرفت. در فوتبال، همیشه اشتباه پیش می‌آید. وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند، بازی را کنترل کردند و وظایف‌شان را خوب انجام دادند، نمی‌توانم حرفی به آن‌ها بزنم.

سرمربی گل‌گهر گفت: فقط یک شوت بود. این کل موقعیت‌های حریف بود. در تمام ۹۰ دقیقه، دو بر صفر جلو بودیم و از سمت مقابل چیزی ندیدیم. واقعا جای تعجب است که چگونه ۲-۲ مساوی شد.

اوزونیدیس تصریح کرد: من، بازیکنان را باور دارم و حمایت‌شان می‌کنم. الان لازم است که همه ما و باشگاه، از بازیکنان حمایت کنیم. لازم است بدانند حمایت ما را دارند.

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • مصاف پاس همدان با تهران یاسا در مریانج
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند