Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقدام جنجالی سرمربی پرتغالی در تورین، به مذاق اسطوره شیاطین سرخ خوش نیامده است.

طرفداری- حرکت تحریک آمیز و ژست خاص ژوزه مورینیو پس از پیروزی 2-1 مقابل یوونتوس در تورین، حواشی و واکنش های مختلفی به دنبال داشت. پل اسکولز از این اقدام انتقاد کرد و آنرا بی کلاسی توصیف کرد.

اسکولز در گفتگویی با BT Sport در مورد حرکت مورینیو اظهار داشت:

شما بعضی اوقات به یک پیروزی با کلاس نیاز دارید؛ فکر می کنم نیازی به انجام آن حرکت نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد فوق العاده ای داشتیم و نتیجه ای درخشان گرفتیم بنابراین پس از بازی باید بروید و با مربی حریف دست بدهید، سپس به تشویق هواداران بپردازید. نیازی به آن کار نبود اما این راه و روشی است که مورینیو دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین صادقی در حاشیه پیروزی آبی پوشان برابرذوب آهن اصفهان گفت: استقلال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست برنده از زمین خارج شود.

وی گفت: خیلی ها خوشحال بودند که استقلال این بازی را نبرد و صدر را به رقیب بدهد اما بازیکنان استقلال شایسته این پیروزی بودند و با تلاش فراوان توانستند این دیدار سنگین را با برد به پایان برسانند.

وی در پاسخ به این پرسش که شما یکی از گزینه های مدیریت آکادمی استقلال هستید گفت: فعلا آکادمی بی سرپرست است و هنوز هیچ چیز آن مشخص نیست و در این خصوص با من هیچ صحبتی انجام نشده است.

وی در خصوص حضورش در بازیهای استقلال افزود: من نفر سوم استقلال هستم. یکی از پیشکسوتان قدیمی این تیم هستم که سالهاست در تمامی بازیهای این تیم حضور پیدا می کنم و تیم محبوبم را تشویق می کنم و هر کاری هم که از دست بر بیاید برای این تیم انجام می دهم. از پیشکسوتان دیگر هم می خواهم که در این هفته های حساس به ورزشگاه آمده و تیم را تشویق کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: این استقلال شایسته قهرمانی است و این هواداران شایسته گرفتن جشن قهرمانی در پایان فصل هستند. بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم و استقلال را در هفته های پایانی یاری کنیم تا این تیم بتوانند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنند.

کد خبر 6098806

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت