Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:09:09 GMT

تاریخ عرضه Pixel Slate شرکت گوگل مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۶۸۹۷

تاریخ عرضه Pixel Slate شرکت گوگل مشخص شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Google Pixel یکی از خطوط تولید وسایل برقی شرکت Google است که با یکی از سیستم‌ عامل‌های Chrome Os یا Android عرضه می‌شود. نشان Pixel برای اولین بار در فوریه سال 2013 توسط نسل اول Chromebook Pixel معرفی گردید. امروزه خط تولید Pixel شامل انواع لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند و چندین نوع لوازم برقی دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت Google اولین نسل از گوشی‌های هوشمند Pixel خود یعنی Pixel و Pixel XL را در 4 اکتبر سال 2016 معرفی نمود. شرکت Google با تمرکز بر روی دوربین عکاسی این دو گوشی توانست با کسب امتیاز 90 از DxOMarkMobile رتبه اول بهترین دوربین عکاسی در بین سایر گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد؛ ولی اندکی بعد گوشی موبایل U11 شرکت HTC نیز موفق به کسب همین امتیاز گردید.

همچنین گوشی‌های موبایل Pixel دارای فضای ابری اختصاصی نامحدود برای عکاسی در برنامه Google Photos هستند. از دیگر گوشی‌های این شرکت می‌توان به Pixel C ، Pixel 2 ، Pixel 3 و Pixel Slate که به ترتیب در سال‌های 2015 ، 2017 و دو مدل آخر در سال 2018 معرفی شدند؛ اشاره کرد.

با این که اخیرا گوشی موبایل Pixel Slate شرکت Google توسط مدل‌های جدید iPad Pro شرکت Apple در مجلات علمی تحت‌الشعاع قرار گرفته است؛ ولی همچنان عرضه خواهند ‌شد و قابل توجه اینکه امروز گوشی‌های جدید Google در هر دو فروشگاه‌های اینترنتی Best Buy وGoogle پیش فروش شده‌اند. تاریخ عرضه گوشی‌های گوگل 22 ماه نوامبر به ثبت رسیده است. برای خرید یکی از این دو گوشی هوشمند با پردازنده سری Celeron و 4GB حافظه RAM و 32GB حافظه داخلی باید حداقل 599 دلار هزینه کنید و اگر نیاز به حافظه RAM و داخلی بیشتری دارید می‌توانید با 699 دلار مدل 8GB RAM و 64GB حافظه داخلی را تهیه نمایید.

همچنین گفتنی است؛ مدل‌هایی با 8GB حافظه RAM و پردازنده سری Core m3 و حافظه داخلی 64GB با قیمت 799 دلار و مدل i5 با 128GB حافظه داخلی و حافظه RAM 8GB با قیمت 999 دلار و در آخر مدل i7 با حافظه داخلی 256GB و 8GB حافظه RAM با قیمت 1599 دلار عرضه خواهند شد.

 با اینکه در لیست‌های اولیه پیش‌فروش زمان عرضه ذکر نشده است ولی به نظر می‌رسد که این محصول در 22 نوامبر در دسترس عموم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: شرکت پورشه اتومبیل نسل جدید خود را با نام Porsche 718 Cayman معرفی کرد +تصاویر

انتهای پیام/

تاریخ عرضه Pixel Slate بیست و دوم نوامبر اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گوگل فون یک آپدیت عجیب دریافت می کند که ممکن است برای بسیاری از کاربران تعجب برانگیز باشد. یک نسخه بتا از اپ نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد ایموجی های صوتی را بیفزاید که در حقیقت جلوه های صوتی است که کاربران می توانند هنگام تماس تلفنی پخش کنند.

این ایموجی های صوتی در ۶ دسته مختلف دست زدن، خندیدن، گریه کردن، سروصدای جشن گرفتن ، صدای طبل زدن وغیره ارائه می شود. کاربر هنگام تماس تلفنی می تواند یک منو یا پرچم کوچک در پایین نمایشگر مشاهده و از طریق آن به این ایموجی ها دسترسی یابد.

نمی توان ادعا کرد این ویژگی جدید کارآمد است اما به نظر می رسد کاربران آن را پسندیده اند. البته در بلند مدت می توان میزان کارآمدی این ویژگی را مشخص کرد.

یک ارتقای قابل توجه برای این ویژگی افزودن صداهایی آپلود شده توسط خودکاربران، پیام های از پیش ضبط شده و گزینه تبدیل متن به صحبت کرددن است. این امر یک تجربه جالب به نطر می رسد و احتمالا تکامل یابد. با این وجود شرکت از کاربران خواسته تا از ایموجی های صوتی به طور مکرر در تماس با دوستان و آشنایانشان استفاده نکردند.

کد خبر 6094780 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد