Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@12:28:24 GMT

«آقای سانسور» به جشنواره فیلم فجر می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۷۰۱۳

«آقای سانسور» به جشنواره فیلم فجر می‌رود؟

رکنا: فیلم سینمایی « آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده و تهیه کنندگی غلامرضا گمرکی پس از دریافت پروانه نمایش؛در انتظار تصمیم سرمایه گذار برای حضور در جشنواره فیلم فجر است.

غلامرضا گمرکی؛ تهیه کننده فیلم سینمایی Movie «آقای سانسور» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم اظهار کرد: «آقای سانسور» در انتظار پروانه نمایش است و تا جایی که من می‌دانم بازبینی آن انجام شده و تا هفته آینده پروانه نمایش آن صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اکران این فیلم سینمایی توضیح داد: تاکنون با هیچ پخش کننده ای وارد مذاکره نشده ایم و تصمیم پخش بر عهده پخش کننده است.

گمرکی درباره حضور «آقای سانسور» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر گفت: تا زمانی که پروانه نمایش صادر نشده است؛ نمی‌شود درباره آن تصمیم گیری کرد. تصمیم حضور فیلم در جشنواره فجر بر عهده سرمایه گذار است و اگر ترجیح دهند که قبل از حضور در جشنواره فیلم اکران شود باید قبول کنیم تا سرمایه فیلم بازگردد و با مشکلی در این زمینه مواجه نشویم.

گفتنی است؛ «آقای سانسور» فیلمی اجتماعی با رگه‌هایی کمدی است و علی جبارزاده فیلمنامه آن را براساس فیلمنامه «پرده پوشی» به نویسندگی مهدی علی‌میرزایی به نگارش درآورده است..

بهاره رهنما، بهرام افشاری، محمدرضا فروتن، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمود پاک‌نیت، علی مثنوی، گیتی قاسمی، امیر کربلایی‌زاده، صحرا اسدالهی، شاهین باباپور، علی ضیایی، حسن نوری، امیراشکان مثنوی، علی برقی، همراه با هنرمند Artist خردسال آریانا مثنوی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید
*صبا

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مهران غفوریان با همسرش بعد از عمل جراحی+ عکس این 10 پسر و دختر جوان شاهرودی با رفتار غیر اخلاقی یک روستا را بهم ریختند همخوابی اجباری پسر 17 ساله با زن دوست صمیمی پدرش + عکس پایان 3 روز جدال با مرگ 5 زن و 14 مرد در ارتفاع برفی 3500 متری زردکوه عکس / این 9 زن هنوز هم اسیر داعشی ها بودند تصویری از محله تجریش، شهریور ۱۳۳۷ +عکس طرفداری که جانِ بازیگر زن معروف ایرانی را نجات داد+عکس تجاوز معلم جوان به دو دختر دانش آموز / آنها به همسر معلم همه ماجرا را لو دادند+عکس این زن با چکش کتک خورد / او مجبور شد سرپا بخوابد و چیزهای عجیبی بخورد!+ عکس وقتی فریبا و معصومه در خانه تنها بودند دوربین پنهانی شوهر همه چیز را لو داد! تجاوز دختر مجرد به پسرهمسایه با دستهای خون آلود ! +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فیلم لحظه حمله گروهک عبدالمالک ریگی به ماموران پلیس ایران / شهید سید نورخدا چه کرد؟ + فیلم داماد در سفر ماه عسل عروس خانم را کشت و به دریا انداخت + عکس شهادت یک افسر پلیس اصفهان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه فیلم سینمایی Movie فیلم فیلم سینمایی جشنواره هنرمند Artist جشنواره فیلم فجر سرمایه فیلم سینمایی پروانه سانسور عکس دختر فیلم قتل تصاویر تجاوز شهرستان نجات زندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر

به گزارش ورزش‌سه، سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آره‌نا شهر اهواز و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال ملاثانی می‌رود.

کادر فنی پرتغالی سپاهان ترکیب ۱۱ نفره طلایی پوشان را برای این مسابقه انتخاب کرده و در میان بازیکنانی که راهی مسابقه خواهند شد جای خالی یک نفر به شدت احساس می‌شود.

در واقع ژوزه مورایس تصمیم گرفته تا در این مسابقه حساس و سرنوشت ساز شهریار مغانلو را در ترکیب اصلی قرار ندهد و نام او را در میان بازیکنان ذخیره قرار داده تا در صورت لزوم در نیمه دوم از او استفاده کند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که فرشاد احمدزاده و رضا اسدی دو مهره تهاجمی کلیدی دیگر سپاهان نیز به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور ندارند و حالا باید دید که اعرابی، شکاری و کاوه رضایی در غیاب نفرات اصلی خط تهاجمی سپاهان چه عملکردی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

دیگر خبرها

  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه