Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکستی دیگر برای هیوستون.

طرفداری- از سری رقابت های بسکتبال nba، تیم های اوکلاهاما سیتی تاندر و هیوستون راکتس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 98-80 به سود اوکلاهاما به پایان رسید.

کوارتر اول این دیدار را اوکلاهاما طوفانی آغاز کرد و موفق شد با دفاع بسیار خوب و حملات خوب آدامز و پائول جرج با نتیجه 29-19 هیوستون را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کوارتر دوم این دیدار هم این اوکلاهاما بود که بار دیگر توانست برتری خود را به هیوستون دیکته کند و این‌بار 30-26 به پیروزی برسد. مرد اول این میدان در این کوارتر پائول جرج بود.

با شروع نیمه دوم و کوارتر سوم، این تیم اوکلاهاما بود که توانست با دفاع منطقی و خوب، هیوستون را کنترل کند و مانع از این شود که اختلاف امتیازی کم شود. تاندر، این کوارتر را هم با نتیجه 21-15 به سود خود به پایان رساند.

در نهایت کوارتر پایانی این دیدار را شاگردان مایک دی آنتونی از آنِ خود کردند اما برتری 18-20 در این کوارتر نتیجه ای نبود که بتواند بر روی کل دیدار اثر بگذارد.

پائول جورج با کسب 20 امتیاز، 11 ریباند و 6 پاس منجر به گل ستاره میدان بود. استیون آدامز هم با کسب 19 امتیاز، 10 ریباند و 4 پاس منجر به گل نقش موثری را در این پیروزی ایفا کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین نساجی مازندران پیش از دیدار مقابل ذوب آهن برگزار شد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادرفنی برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند.

نساجی در هفته بیست و چهارم سه امتیاز مهم خانگی مقابل تراکتور به دست آورد و رقابت در قعر جدول را اوج حساسیت رساند و فردا باید در دیدار سرنوشت سازی دیگر مقابل ذوب آهن به میدان برود.

پیش از شروع تمرین بازیکنان نساجی دور زمین را دویدند و در ادامه کار با توپ را در برنامه‌های خود قرار دادند.

کادرفنی نساجی در گوشه‌هایی از زمین بازیکنان این تیم را زیر نظر گرفتند تا تاکتیک‌هایی که در بازی با ذوب آهن مدنظر دارند با دقت زیادی در تمرین اجرا کنند.

در ادامه تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده خواهید کرد:

دیگر خبرها

  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • بازداشت ۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • هجوم پلیس نیویورک به دانشگاه کلمبیا و بازداشت حدود ۳۰۰ دانشجو
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت