Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- رییس هیات هندبال آذربایجان غربی گفت: سه ورزشکار و یک مربی ارومیه ای به نخستین مرحله اردوی تیم ملی هندبال ساحلی دعوت شدند.

شاهین کهنموییان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیمان مولایی، فرزاد امانی و امیرحسین فرضایی از آذربایجان غربی در لیست 21 نفری تیم ملی هندبال ساحلی حضور دارند و همچنین احد آقایی از این استان نیز به عنوان کمک مربی در جمع کادر فنی تیم ملی حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فرزاد امانی عضو تیم ملی است و امسال به همراه تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام شده بود.
رییس هیات هندبال آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این اردو از 18 تا 23 آبان ماه جاری به میزبانی اصفهان برگزار می شود، اظهار داشت: تیم ملی هندبال ساحلی ایران به مسابقات قهرمانی 2019 آسیا اعزام می شود.
به گزارش ایرنا مرداد ماه گذشته تیم هندبال ساحلی آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهر ارومیه موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پس از تیم اصفهان شد.
تیر ماه امسال هم تیم های هندبال ارومیه و نقده با ناکامی در مرحله مقدماتی رقابت های لیگ باشگاه های نوجوانان پسر کشور از صعود به مرحله دوم بازماندند.
مهر ماه امسال نیز تیم دختران جوان استان با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت های منطقه 3 کشور به مرحله نهایی و مسابقات کشوری راه یافت.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هندبال ساحلي اردوي تيم ملي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ۱۲ ورزشکار را به اردوی این تیم دعوت کرد که استان فارس با چهار وزنه بردار بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده است.
حمیدرضا زارع، علیرضا عباسپور، ابوالفضل زارع و علیرضا نصیری چهار وزنه بردار مرودشتی دعوت شده از فارس در این اردو هستند.
اردوی تیم ملی وزنه برداری جمعه ۳۱ فروردین در کمپ تیم‌های ملی در تهران آغاز می‌شود.
تیم ملی ایران خود را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه بحرین آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی راگبی
  • دعوت ۲ ورزشکار پیوند اعضا به انتخابی تیم‌های ملی پتانک و بولس
  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • راهیابی بانوی کوراش کار قمی به اردوی تیم ملی
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا