Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید برخورد اتوبوس اسکانیا با کشنده هوو در کیلومتر ۷۰ محور دامغان-سمنان، ابراز داشت: این حادثه که ساعت ۳:۳۰ بامداد روز جمعه به وقوع پیوست مرگ در دم راننده اتوبوس و همسرش را رقم زد.

وی بابیان اینکه این اتوبوس ۲۷ سرنشین داشت واز مشهد به تهران در حال تردد بود، اضافه کرد: ۱۰ سرنشین این اتوبوس بلافاصله بعد از حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان سمنان که از ساعت اولیه حادثه در محل حاضرشده بود علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرد و ابراز داشت: علیرغم هشدارهای پلیس مبنی بر الزام هوشیتری حین رانندگی باز شاهد این گونه حوادث تلخ هستیم از رانندگان تقاضا داریم استارحت یک ربع را بعد از دو ساعت رانندگی در برنامه خود لحاظ کنند.

کبیری اضافه کرد: هم‌اکنون تردد در محورهای استان سمنان عادی و روان است اما پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش تردد و حجم تردد خودروها به سمت تهران باشیم گه انتظار میرود رانندگان سرعت مطمئن و فاصله طولی را به‌دقت رعایت کنند.

کد خبر 4453154

منبع: مهر

کلیدواژه: حادثه رانندگی نیروی انتظامی سمنان اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد مرز مهران راهپيمايي 13 آبان گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل خرم آباد شیراز سنندج شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال