Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از برخورد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با کشنده هوو در کیلومتر ۷۰ محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان باختند و ۱۰ نفر مجروح شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ تقی کبیری ضمن تایید برخورد اتوبوس اسکانیا با کشنده هوو در کیلومتر ۷۰ محور دامغان-سمنان، ابراز داشت: این حادثه که ساعت ۳:۳۰ بامداد روز جمعه به وقوع پیوست مرگ در دم راننده اتوبوس و همسرش را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این اتوبوس ۲۷ سرنشین داشت واز مشهد به تهران در حال تردد بود، اضافه کرد: ۱۰ سرنشین این اتوبوس بلافاصله بعد از حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان که از ساعت اولیه حادثه در محل حاضرشده بود علت این حادثه را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرد و ابراز داشت: علیرغم هشدارهای پلیس باز شاهد این گونه حوادث تلخ هستیم که از رانندگان تقاضا داریم استراحت یک ربع را بعد از دو ساعت رانندگی در برنامه خود لحاظ کنند.

کبیری اضافه کرد: هم‌اکنون تردد در محورهای استان سمنان عادی و روان است اما پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش تردد و حجم تردد خودروها به سمت تهران باشیم که انتظار می‌رود رانندگان سرعت مطمئن و فاصله طولی را به‌دقت رعایت کنند.

انتهای پیام/ب

جزییات برخورد اتوبوس و تریلی در محور دامغان-سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای