Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:29:49 GMT

شروع ثبت‌نام جشنواره سراسری تیتر ۱۱ از ۲۰ آبان

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۷۴۵۸

شروع ثبت‌نام جشنواره سراسری تیتر ۱۱ از ۲۰ آبان

فرآیند ثبت‌نام و ارسال آثار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با نام "تیتر ۱۱" از ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۷ آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی وزرات علوم، تحقیقات، فناوری و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و با شعار  «آگاهی، شفافیت، مسئولیت» برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سایت یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی، دانشجویان متقاضی شرکت در این جشنواره از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر ماه سال ۹۷ فرصت دارند تا نسخه الکترونیکی آثار خویش را صرفاً از طریق سامانه www.titr۱۱.ir بارگذاری کنند.

به گزارش مفدا، جشنواره سراسری نشریات دانشجویی با هدف ارتقا سطح کیفی و کمی نشریات دانشجویی در سطح دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و دانشجویان فعال نشریاتی در حوزه‌های مختلف کاری خود در این جشنواره شرکت می‌کنند. این جشنواره در دهمین دوره خود به میزبانی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت بالغ بر ۳۴۰۰۰ هزار اثر  را دریافت کرد که از این تعداد در ۵۳ رسته و پنج بخش تعداد ۱۵۹ اثر  به عنوان اثر برگزیده تقدیر شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دکتر عبدالرسول پورعباس در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی حفاظتی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ گفت: سازمان سنجش آموزش کشور پس از برگزاری نوبت نخست آزمون سراسری ۱۴۰۳ (که روز‌های هفتم و هشتم اردیبهشت برگزار می‌شود)، رسماً از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جدا و به نهاد ریاست جمهوری ملحق خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، ابلاغ جدید این سازمان با مأموریت جدید، بعد از برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • عملیات ترکیبی «وعده صادق» ایران نه تنها معادلات خاورمیانه بلکه معادلات نظامی جهان را تغییر داد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود