Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:28:01 GMT

رحمان احمدی و پاک نشدن خاطرات از کامپیوتر جلالی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۷۷۵۰

رحمان احمدی و پاک نشدن خاطرات از کامپیوتر جلالی

تقابل رحمان احمدی با پیکان با هدایت مجید جلالی یکی از تقابل های جذاب بازی های امروز لیگ برتر است.

به گزارش ورزش سه، پارس جنوبی جم در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر امروز میزبان پیکان تهران است که در این مسابقه رحمان احمدی دروازه بان سابق فیروزه ای پوشان تهرانی مقابل تیم سابقش قرار می گیرد.


احمدی سال گذشته در پیکان اگرچه شرایط بدنی خوبی داشت اما با مصدومیتی که برایش پیش آمد جای خودرا به پیام نیازمند جوان داد واو نیز با عملکرد خوب و کلین شیت های متوالی جایگاهش درون دروازه را حفظ کرد تا دروازه بان سابق تیم ملی تقریبا تا آخر فصل نیمکت نشین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی از ابتدای امسال به پارس جنوبی پیوسته واگرچه شرایط مشابهی را با احمد گوهری تجربه کرد اما با توجه به شرایط خوبش در دیدار با سپیدرود رشت احتمالا امروز هم دروازه بان فیکس تیم مهدی تارتار خواهد بود.


این دروازه بان اگرچه خودش در مصاحبه ای گفته بود بازی با پیکان حساسیت زیادی برایش ندارد، اما با توجه به اتفاقات قبلی با جلالی و پیکان تقابل جالبی با تیم سابقش خواهد داشت و بی تردید انگیزه زیادی برای درخشش مقابل پیکان دارد.
دیدار پارس جنوبی و پیکان ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.

پارس جنوبی جم پیکان مجید جلالی (سرمربی) رحمان احمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم پیکان مجید جلالی سرمربی رحمان احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پژو پارس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت پژو پارس LX صفر، در بازار امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۸۷۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین پژو پارس XU ۷ P سال در بازار امروز با افزایش ۲۵ میلیون تومانی به ۷۱۵ میلیون تومان رسیده است. 

قیمت پژو پارس ELX-TU ۵ در بازار به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ در بازار به ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

قیمت کارخانه خودرو‌های پژو پارس نیز از ۲۷۵ میلیون ۳۳۳ میلیون تومان متغیر است. قیمت این پژو پارس XU ۷ P سال سفارشی در نمایندگی ۳۰۹ میلیون تومان است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ در نمایندگی هم ۳۳۳ میلیون تومان است. همچنین قیمت پژو پارس XU ۷ P سال در نمایندگی ۲۹۴ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع پژو پارس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت پژو پارس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • تراشتگن: اعلام نشدن گل بارسلونا مایه خجالت جامعه فوتبال بود
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • قیمت پژو پارس امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت پژو پارس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳