Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@20:15:16 GMT

کشف بسته مواد منفجره در مسیر پیاده‌روی ولایت

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۷۷۸۷

نوشاد نوشادی اظهار داشت: پیاده‌روی بزرگ ولایت با حضور ده‌ها هزار نفر از مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در شهرستان دشتستان برگزار شد و مردم مسافت ۱۷ کیلومتری برازجان تا امامزاده ابراهیم را طی کردند.
وی خاطرنشان کرد: پیاده‌روی ولایت هر ساله در روز شهادت حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌شود و علاوه بر مردم این شهرستان، افراد زیادی از دیگر مناطق شهرستان نیز در این پیاده‌روی حضور می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور اضافه کرد: هر ساله استقبال بیشتر و باشکوه‌تری از این مراسم معنوی هستیم و امسال نیز مردم با حضور پرشور خود عشق و علاقه به اهل بیت و ولایت‌مداری خود را نشان دادند.
وی از کشف یک بسته حاوی مواد منفجره در مسیر پیاده‌روی خبر داد و افزود: خوشبختانه با سرعت‌عمل نیروهای امنیتی بلافاصله این بمب شناسایی و خنثی شد و به کسی نیز آسیبی نرسید.
آستان مقدس امامزاده ابراهیم از فرزندان موسی بن جعفر(ع) در جوار روستای نینیزک از توابع بخش مرکزی دشتستان قرار گرفته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استان بوشهر حضرت امام عشق و علاقه اهل بیت نیروهای امنیتی استان بوشهر امام رضا پیاده روی عشق و علاقه نیروهای امنیتی مواد منفجره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر

محمدرضا رضایی فرماندار میاندوآب امروز در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سدمعبر برگزار شد، گفت: شهرداری موظف است طی یک هفته نسبت به رفع سدمعبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه‌ای در این امر به ویژه خیابان شریعتی پذیرفته نیست.

وی اضافه کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به حق مردم از سدمعبر در هسته مرکزی شهر هستیم و بار‌ها به متخلفان این حوزه تذکر داده شده است.

فرماندار میاندوآب تاکید کرد: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی کامل به صورت مستمر در رابطه با این تخلف انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است، در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری افراد متخلف اقدام شود.

رضایی با بیان اینکه مغازه‌داران و کسبه با ایجاد سدمعبر در پیاده‌رو‌ها باعث اختلال در رفت‌وآمد شهروندان می‌شوند، یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دست‌فروشان و حتی کم کاری از سوی مأموران سدمعبر برخورد قانونی انجام خواهد شد.

هدف از اجرایی‌کردن این طرح عملیاتی، ساماندهی مسیر عبوری شهروندان، روان‌کردن مسیر‌های عابر پیاده، ترافیک خودرو‌ها و احترام به حقوق شهروندی است.

شهر میاندوآب حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد؛ شهرداری میاندوآب در سال ۱۳۲۷ تاسیس شده و تاکنون با ۳۴ شهردار و ۱۸ سرپرست مدیریت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر