Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@02:57:45 GMT

الوفاق: «نتانياهو» جايي در بحرين ندارد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۷۹۴۸

الوفاق: «نتانياهو» جايي در بحرين ندارد

خبرگزاري آريا - جنبش «الوفاق» بحرين دعوت از نخست‌وزير رژيم صهيونيستي براي سفر به اين کشور را محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري فارس، پس از اينکه گزارش‌هاي برخي رسانه‌ها حکايت از آن داشت که دولت بحرين از بنيامين نتانياهو نخست‌وزير رژيم صهيونيستي دعوت کرده به اين کشور سفر کند، جنبش «الوفاق» بيانيه‌اي در محکوميت اين اقدام صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش «العهد»، الوفاق اعلام کرد، عادي‌سازي روابط با رژيم صهيونيستي خيانتي بزرگ است و ملت اعلام خواهند کرد که «نتانياهو» و صهيونيست‌ها جايي در بحرين ندارند.
در ادامه اين بيانيه آمده است، گزارش‌هاي موجود مبني بر دعوت از نتانياهو براي سفر به بحرين، ملت را در برابر چالشي بزرگ قرار مي‌دهد و اعلام مي‌کند اين تحولي در سياست رسمي (کشور بحرين) است، تحولي که تمامي ارزش‌ها و تعهدات سياسي و اسلامي ملت بحرين در قبال «أمّ القضايا» يعني مهم‌ترين مسأله عرب و مسلمانان را که همان قدس و فلسطين اشغالي است، مصادره کرده است.
الوفاق تأکيد کرد سکوت دولت بحرين در قبال اين هشدار شوم خود دليلي بر احتمال وجود چنين طرح‌هاي خصمانه‌اي است (اما) ملت بحرين با صداي بلند و رسا اعلام خواهند کرد بحرين جاي هيچ صهيونيستي نيست و اين کشور از قدس و فلسطين و مسايل امت اسلام شانه خالي نخواهد کرد.
الوفاق در ادامه اعلام کرد نتانياهو جاي در بحرين ندارد و تمام طيف‌هاي ملت بدون استثناء در مقابل اين موضوع خواهند ايستاد. تمامي طرح‌ها و اقدامات براي عادي‌سازي روابط در زمينه‌هاي اقتصادي، ورزشي، رسانه‌اي، تجاري و غيره مردود است.
اين جنبش در پايان از ملت‌هاي عربي و اسلامي و تمام ملت‌هاي آزاد درخواست کرد اين اقدام تحريک‌آميز را محکوم کنند.
در همين راستا، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوريه هفته جاري در بيانيه‌اي از دعوت علما براي برگزاري تظاهرات جمعه خشم (امروز) جهت مخالفت با عادي‌سازي روابط با رژيم صهيونيستي و حکم جائرانه عليه «شيخ علي سلمان» دبيرکل جمعيت ملي-اسلامي «الوفاق» حمايت کرد.
در اين بيانيه آمده بود: «سرزمين بحرين که به خون شهداي بي‌گناه مطهر شده است، هرگز نمي‌پذيرد صهيونيست‌هايي که دستشان به خون برادرانمان در فلسطين، سوريه، لبنان و کشورهاي عربي و اسلامي آغشته شده است، پا به اين سرزمين بگذارند.»118/138
بيشتربخوانيد:
در مسيرعادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي؛ سفر به عربستان با گذرنامه رژيم صهيونيستي
الوفاق: روابط بحرين با رژيم صهونيستي خيانتي بزرگ است
تاکيد «الوفاق بحرين» بر ادامه مبارزه مسالمت آميز با ظلم
کليدواژه نتانياهو

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای نتانیاهو برای پیروزی با وجود ۷ ماه ناکامی در غزه

با وجود هفت ماه ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و دست نیافتن به اهداف اعلام شده، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم امروز سه شنبه بار دیگر از رویای خود برای پیروزی سخن گفت.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه با اذعان به ناکامی این رژیم در برابر محور مقاومت و در عین حال فرافکنی برای توجیه ناکامی ارتش خود در نوار غزه گفت: ایران پشت حماس و طرف‌های دیگر ایستاده است اما ما مصمم به تحقق پیروزی در غزه و دفاع از خود در تمامی جبهه‌ها هستیم.

نتانیاهو پیش از این چند و از آغاز جنگ علیه نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) اعلام کرده بود که هدف رژیم صهیونیستی از جنگ علیه غزه نابودی جنبش حماس و آزادی اسرای صهیونیست است اما این رژیم تا این لحظه نتوانسته به اهداف اعلامی خود برسد و همچنان در نوار غزه گرفتار مانده است.

پیش از این، عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: آتش بس دائمی تنها تضمینی است که مردم فلسطین در برابر قتل عام ادامه دار رژیم صهیونیستی دارند.

وی افزود: حماس در مورد خواسته‌های خروج کامل نظامیان صهیونیست از نوار غزه و بازگشت بدون مانع همه خانواده‌های آواره به خانه‌هایشان سازش نمی‌کند.

این عضو ارشد حماس تصریح کرد: رژیم اشغالگر خواهان یک توافق موقت برای آزادی اسرای خود است تا پس از آن جنگ نسل‌کشی خود را از سر بگیرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • حماس: نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد
  • نتانیاهو قحطی در غزه را رد می‌کند
  • نگاهی به روابط رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی/ آنها چگونه حافظ منافع اسرائیل بودند؟ + عکس ها
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • رویای نتانیاهو برای پیروزی با وجود ۷ ماه ناکامی در غزه
  • بروز فاز جدید بحران روابط روسیه-اسرائیل با عملیات وعده صادق
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟