Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@10:02:22 GMT

همایش یاوران وقف و محفل انس با قرآن در شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۷۹۸۵

همایش یاوران وقف و محفل انس با قرآن در شاهرود

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت دهه وقف، همایش یاوران وقف و محفل انس با قرآن در بقعه حرم شهدای گمنام شاهرود به همت اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برگزار شد.
در این همایش که مدیرکل منابع انسانی و تحولات اداری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مدیرکل اوقاف قزوین و رییس دانشکده علوم قرآنی شاهرود حضور داشتند، در ابتدا مسؤولین به پنج شهید گمنام این بقعه ادای احترام و تجدید بیعت نمودند و در ادامه نماز جماعت مغرب و عشا اقامه و دعای کمیل قرائت شد و تلاوت قاریان برتر شهرستانی و استانی، فلاح و سید یوسف حسینی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود درداین همایش با تقدیر و تشکر از اداره اوقاف در اجرای برنامه‌های مختلف بر اجرای اوقاف جدید در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.
پخش کلیپ فعالیت‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود بخش دیگری از این همایش بود.
در ادامه این همایش حجت الاسلام سعید غیرتمند ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد یک ساله این اداره ارائه نمود.
اجرای گروه تواشیح و تقدیر از یاوران وقف و بقاع متبرکه شهرستان و برترین‌های آزمون حفظ قرآن سال ۱۳۹۶ با حضور مسؤولین برگزار گردید.
در حاشیه این همایش پاسخگویی به مسائل شرعی و غرفه کودکان و نمایشگاه محصولات فرهنگی و اقتصاد مقاومتی برپا شد.
خاطر نشان می‌شود از ۱۵ تا ۲۴ آبان به عنوان دهه وقف نامگذاری شده و در این مدت برنامه‌های متنوعی توسط ادارات اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود حرم شهدای گمنام شاهرود اداره اوقاف و امور خیریه دهه وقف همایش یاوران وقف محفل انس با قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان بعدازظهر روز یکشنبه در نشست تخصصی نقد و بررسی برنامه «محفل» اظهار کرد: اخلاص دست اندرکاران عامل مهم موفقیت برنامه محفل بود و موجب برکات آن شد.

کارشناس برنامه محفل بیان کرد: ترویج مفاهیم و بیان نکات قرآن و برخی احکام از ویژگی‌های برجسته برنامه محفل بود.

وی ابراز کرد: آیه «أَنَّ هَذَا الْقُرْآنَ مَأْدُبَةُ اللَّهِ فَتَعَلَّمُوا مَأْدُبَتَهُ مَا اسْتَطَعْتُم‏» مصداق مجموعه تلویزیونی محفل مبنی بر اینکه قرآن غذای آماده الهی است، می‌باشد.

حجت الاسلام قاسمیان با بیان اینکه ایجاد جذابیت از اقتضائات برنامه‌های تلویزیونی است، عنوان کرد: در برنامه محفل رعایت موازین قرآنی و احکام دینی در اولویت قرار داشت.

کارشناس برنامه محفل خاطرنشان کرد: بیان ساده مسائل تفسیری و مفاهیم قرآن از نوآوری‌های این برنامه بود تا مردم به نحوه بهترین با این مسائل آشنا شوند.

کد خبر 6091428

دیگر خبرها

  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی