Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@05:26:06 GMT

◄ تصادف اتوبوس در سمنان 10 مصدوم و 2 کشته داشت

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۸۰۲۷

◄ تصادف اتوبوس در سمنان 10 مصدوم و 2 کشته داشت

تین‌نیوز |  رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: تصادف اتوبوس با خودروی سنگین کشنده در محور دامغان به سمنان 2کشته و 10 مصدوم برجا گذاشت. به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ تقی کبیری ابراز داشت: یک دستگاه اتوبوس به همراه 27 سرنشین با یک دستگاه کشنده هوو ساعت سه و نیم بامداد امروز در کیلومتر 70 محور دامغان به سمنان برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با بیان اینکه این اتوبوس از مشهد به تهران در حرکت بود، خاطرنشان کرد: در این تصادف، راننده اتوبوس و همسرش در دم فوت کردند و 10 نفر از مسافران اتوبوس مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. 
کبیری که از ساعت اولیه حادثه در محل حاضر شده بود، اضافه کرد: علت این حادثه بی توجهی به جلو ناشی از خستگی وخواب آلودگی راننده اعلام کرد. 
وی تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی، بستن کمربند ایمنی، صحبت نکردن با تلفن همراه و رعایت قوانین و مقررات به همراه توجه به توصیه های ماموران پلیس، مهمترین توصیه ها برای مسافرت ایمن هموطنان است. 
رئیس پلیس راه استان سمنان افزود: رانندگی طولانی علت اصلی خستگی و خواب آلودگی و ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه است که عامل واژگونی خودروی مسافران شناسایی می شود. 
در نظر گرفتن زمان استراحت در بین رانندگی طولانی برای رفع خستگی، مهمترین توصیه پلیس راه استان سمنان برای جلوگیری از واژگونی است که سهمی حدود 65 درصدی در تصادفات رانندگی جاده ای در این استان دارد. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استان سمنان تصادف رئیس پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

بیشتر بخوانید: جان باختن کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان

در این تصادف که هردو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی و فوت می‌گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی مداوا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228435 برچسب‌ها تصادف

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت