Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@17:06:45 GMT

یک روزنامه نگار قدیمی درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۸۰۶۸

یک روزنامه نگار قدیمی درگذشت

دکتر سید ضیاء هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) در پیامی درگذشت زنده یاد حمید هوشنگی معاون خبر اسبق ایرنا را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، متن پیام به این شرح است: انالله و انا الیه راجعون. فقدان زنده یاد حمید هوشنگی، همکار دیرینه، حرفه ای و از پیشکسوتان خانواده بزرگ خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) موجب تاسف فراوان همه فعالان عرصه خبر در کشور به ویژه همکاران و دوستان دیروز و امروز وی در ایرنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که سابقه ای طولانی از فعالیت رسانه ای داشت، در سال های دشوار دفاع مقدس و بعد از آن خبرنگاری خوش فکر، نیک روش، جدی، دقیق و نکته بین بود، به کارش عشق می ورزید و به گواهی همراهان حرفه ای، همواره به منافع ایران می اندیشید.

او مصداق بارز یک خبرنگار حرفه ای و روشن بین بود و همچون یک الگو، تا ابد یاد و خاطره او در قلب و ذهن همه خبرنگاران ایرنا باقی خواهد ماند.

امروز که با اندوه فراوان و به زبان مولانا او «قالب خاکی را سوی خاکی فکنده و جان خرد به سماوات» برده است، برای خانواده آن مرحوم از خدای متعال صبر می طلبم و در کنار آنان و دیگر همکاران ایرنا سوگوار روح بزرگی هستم که در یاد و خاطره ایران باقی خواهد ماند.

زنده یاد حمید هوشنگی معاون خبر اسبق ایرنا از صاحب نامان عرصه خبر پس از دو سال تحمل بیماری در سن 70 سالگی درگذشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی خبرنگار حمید هوشنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سد کجکی در افغانستان سرریز کرد؟ چرا حقابه ایران را نمی‌دهند؟ دیگر چه بهانه‌ای دارند (فیلم) جدیدترین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم) سرریز شدن یک سد دیگر در سیستان و بلوچستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد (فیلم)
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد | ویدئو
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است