Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزینه های سلاح و مهمات در فدراسیون تیراندازی افزایش چشمگیری داشته است.

طرفداری- اخیرا نشستی میان فدراسیون تیراندازی و مقامات وزارت دفاع برگزار شد.

به نقل از فارس، رضا ملک‌ محمدی، نایب رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص این نشست گفت:

همه موارد صورت جلسه شده است امیدواریم که وزارت ورزش و وزارت دفاع به تمام موادی که نوشته شده پایبند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صورت اگر ما نیازی به واردات سلاح و مهمات داشته باشیم و نقدینگی هم تامین شود مشکلی نخواهیم داشت. 

وی افزود:

3-2 ماه پیش برای وارد کردن سلاح و مهمات درخواست‌مان را به وزارت دفاع داده بودیم که صراحتا مخالفت کرده بودند حالا باید با این صورتجلسه جدیدی که داریم روز شنبه دوباره درخواست‌مان را بدهیم. امیدوارم که مانعی وجود نداشته باشد. درخواست ما برای ورود سلاح و مهمات از کشور آلمان به ایتالیا خواهد بود که یکی دو ماه زمان می‌برد. امیدوارم که مخالفتی در این خصوص صورت نگیرد. 

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی درباره تامین منابع برای ورود سلاح و مهمات تصریح کرد:

شنیده‌ام به برخی از اقلام ورزشی ارز نیما (ارز با قیمت متعادل) تعلق می‌گیرد اگر به ما این ارز را بدهند در این صورت می‌توانیم با قیمت مناسب سلاح و مهمات را وارد کنیم در غیر این صورت تهیه مبلغ مشکل است و تقریبا دو برابر می‌شود. اخیرا یکی از قهرمانان ما تفنگ گرفته که 40 میلیون تومان برایش  تمام شده است در حالی که مبلغ تفنگ 10 تا 12 میلیون تومان این وضعیت برای همه مشکل است. در جلسه روز شنبه با وزارت دفاع درخصوص فروش سلاح‌های دولتی که وزارت دفاع تولید کرده برای مصرف عمومی و مبتدی نیز صحبت خواهیم کرد. 

ملک‌ محمدی خاطرنشان کرد:

وزارت دفاع قول داده بخش صنایع مهمات‌سازی با یارانه‌ای که برای ورزشکاران حرفه‌ای قائل می‌شود قیمت تمام شده را پایین بیاورد. امیدوارم هر دو وزارتخانه به قو‌ل‌هایی که دادند عمل کنند تا بار کوچکی از دوش ورزش برداشته شود. 

وی در ادامه مصاحبه درباره اینکه با این اوصاف تمرینات دچار مشکل خواهد شد و شنیده شده در اردوی تفنگ فقط دو ورزشکار حضور پیدا کرده‌اند که آنها هم با ساچمه خودشان تمرین می‌کنند، تصریح کرد:

چون ساچمه تولیدات خارجی قیمت بالایی دارد ما به ورزشکاران ساچمه داخلی دادیم تا با آن تمرین کنند برای اعزام مسابقات جهانی دهلی که فعلا وقت داریم در صورت قطعی شدن اعزام و مشخص شدن ورزشکاران برای ساچمه هم سرمایه‌گذاری خواهیم کرد. 

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که ورزشکاران بدون مربی تمرین می‌کردند و شنیده شده شما با گوران ماکسیموویچ قطع همکاری کرده‌اید، عنوان کرد:

ما در نظر داریم در صورت موافقت  او 10- 15 روز قبل از مسابقات از این مربی خارجی استفاده کنیم. اگر به توافق نرسیم با مربی خارجی دیگر یا یک سرمربی از داخل کار را ادامه می‌دهیم اول باید مربیان داخلی را سروسامان دهیم و کادر را بچینیم تا ببینیم شرایط چطور خواهد شد. ما با سماکین به توافق رسیدیم قرار است تا یکی دو روز آینده با این مربی تپانچه قرارداد را نهایی کنیم ما تا آخر سال 97 با او به توافق رسیدیم. در خصوص مربی اهداف پروازی نیز با یک مربی به نتیجه رسیده‌ایم اما فعلا اسمی از او نمی‌بریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان دور مقدماتی تیم دوم ایران با ترکیب شرمینه چهل امیرانی و امیر محمد نکونام با ۶۲۹ امتیاز در رده نهم ایستاد و دیگر تیم میکس ایران با ترکیب فاطمه امینی و پوریا نوروزیان امتیاز ۶۲۲/۱ را ثبت کرد.
دو تیم میکس از چین در جایگاه اول و دوم ایستادند و تیم ایتالیا سوم شد.

برنامه روز چهارم این مسابقات به شرح زیر است:

یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت:

مقدماتی تپانچه ۲۵ متر زنان (دقت) ساعت ۸:۳۰ (هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی)

مقدماتی تفنگ ۱۰ متر مردان ساعت ۸:۳۰ (پوریا نوروزیان- امیر محمد نکونام)

مقدماتی تفنگ ۱۰ متر زنان ساعت ۱۲:۴۵ (فاطمه امینی، شرمینه چهل‌امیرانی و نجمه خدمتی)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه