Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپچی ها در دیداری خانگی مقابل تیم پرتغالی به تساوی بدون گل رسیدند.

طرفداری- شب گذشته در چارچوب لیگ اروپا، آرسنال و اسپورتینگ لیسبون به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به نقل از سایت رسمی آرسنال، اونای امری، سرمربی توپچی ها ابتدا در خصوص مصدومیت دنی ولبک گفت:

این بدترین خبر امشب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما قطعا در این لحظات کنار دنی خواهیم بود. او خوب کار کرده بود و بازی خوبی داشت و موقعیت هایی نیزن صیبش شد. مصدومیت او روحیه تیم را نیز خراب کرد. کاملا واضح بود این مصدومیت چقدر بد بود. زمانی که شما فوتبال بازی می کنید، مسائل این چنینی رخ می دهند. دوست ندارم چنین چیزی رخ دهد ولی این بخشی از کار است. او اکنون در بیمارستان به سر می برد. خبر جدیدی نیست و باید صبر کنیم ولی می دانیم که مصدومیتش جدی است.

وی در مورد مسابقه گفت:

اسپورتینگ تیمی سازماندهی شده و پر تلاش بود. من نیز این را قبلا به بازیکنانم گفته بودم. در کل تیم های پرتغالی بسیار رقابتی هستند و کار آنها در خط دفاعی فوق العاده بود. ما نیاز داشتیم خونسردی مان را حفظ کنیم و موقعیت ایجاد کنیم ولی این کاری آسان نبود. البته موقعیت هایی ایجاد کردیم ولی برای پیروزی کافی نبودند.

سرمربی اسپانیایی اضافه کرد:

فکر می کنم اسپورتینگ لیسبون شایسته این تساوی بود. البته برای بازیکنانم نیز خوشحالم. آنها عملکرد خوبی داشتند و تعهد خود را در زمین نشان دادند. در کل بازی سختی بود. ما بازی مان در پرتغال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم ولی آن دیدار نیز سخت بود. درست است که نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم ولی در راه هدفمان یعنی صدرنشینی در گروه هستیم و می خواهیم به همین روند ادامه دهیم.

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد اما آنها یک بازی بیشتر از حریف انجام داده‌اند و همین باعث شده است که این احتمال وجود داشته باشد که صدر را از دست بدهند.

فشردگی دیدارهایی که شاگردان پپ گواردیولا باید در چند روز باقی مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر برگزار کنند باعث شده است که بسیاری احتمال از دست دادن امتیاز توسط این تیم را مطرح کنند و به نظر می‌رسد که آرتتا هم بسیار به این اتفاق امیدوار است.

سرمربی آرسنال در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« بله، این چیزی است که با قلب و روحم آرزویش را دارم. می‌دانید که احساس من چیست. هر تیمی فقط می‌خواهد برنده باشد و برای قهرمانی نیاز دارید که سایر تیم‌ها امتیاز از دست بدهند و شما آرزو می‌کنید که این اتفاق رخ دهد.

و پس از این که سیتی ببرد، ما باید احساس‌مان را مدیریت کنیم چون مهم نیست که در آن روز چه اتفاقی رخ می‌دهد. هنوز دیدارها و امتیازهای بسیاری باقی مانده است. باید خوب بازی کنیم و آماده باشیم و در بازی بعدی به پیروزی برسیم تا امیدمان را حفظ کنیم. این کاری است که ما انجام خواهیم داد.»

دیگر خبرها

  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است