Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@11:03:07 GMT

مرگ خود خواسته زن 32 ساله در فریدونکنار

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۸۵۳۸

مرگ خود خواسته زن 32 ساله در فریدونکنار

زن جوان حدوداً ۳۲ ساله امروز در فریدونکنار به علت خودکشی به زندگی خود پایان داد.

عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران ، گفت: خانم جوان حدوداً ۳۲ ساله اهل فریدونکنار، باحلق آویز کردن به سقف اتاق به زندگی خود خاتمه داد.

وی افزود: پس از بررسی اولیه جسد این جوان جهت بررسی، آزمایش، کالبد شکافی و تعیین علت به پزشکی قانونی شهرستان فریدونکنار منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی گفت: انگیزه خودکشی این جوان فعلا نامعلوم است و پس از بررسی کارشناسان پزشکی قانونی و نیروی انتظامی اعلام می‌شود.
به گفته منابع محلی همسر این زن جوان پیش از این به دلیل گازگرفتگی و  استنشاق مونوکسید کربن فوت کرده بود./ باشگاه خبرنگاران 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ در ارتفاعات دینارکوه

سرهنگ نوروز شریعتی فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی مردی ۴۸ ساله در ارتفاعات دینارکوه، پیدا شدن وی در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان و یگان‌های امدادی قرار گرفت.
 
وی افزود: در ادامه جستجو و تماس احدی از شهروندان مبنی بر اینکه جسدی فردی در ارتفاعات دینارکوه افتاده بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 
 
وی با بیان اینکه فرد متوفی در روز گذشته مفقود و فقدان وی توسط خانواده اش به پلیس اعلام شده بود ادامه داد: با توجه صعب العبور بودن مسیر ماموران انتظامی خود را به محل حادثه رسانده وپس از بررسی اولیه مشخص شد متأسفانه متوفی به علت افتادن از روی اسب وبرخورد سرش با سنگ فوت کرده است.
 
وی با بیان اینکه علت اصلی مرگ در دست بررسی است اضافه کرد: جسد متوفی جهت تحقیقات و بررسی بیشتر تحویل پزشکی قانونی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • جزئیات قتل وحشتناک نوه به دست مادربزرگ سنگدل
  • ثبت ۵۶۳ فوتی در تصادفات استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • تعیین تعرفه‌های پزشکی فقط از مسیر قانونی
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ در ارتفاعات دینارکوه
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
  • قاتل مجنون پول دیه هم ندارد