Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:32:56 GMT

عملیات مشترک نیروهای سوری-روسی ضد داعش در سوریه

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۸۶۱۲

عملیات مشترک نیروهای سوری-روسی ضد داعش در سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، روسها اعلام کردند که نیروهای روسیه از ارتش سوریه در عملیات آزادسازی ربوده شدگان از استان السویداء از دست داعش و هلاکت همه داعشی ها حمایت کرده است.

مرکز روسی آشتی در سوریه اعلام کرد: ارتش سوریه با هماهنگی نیروهای روسی عملیات ویژه ای را در روستای حمیمه در شرق تدمر انجام داده که در جریان آن ۱۹ غیرنظامی که به مدت بیش از سه ماه در دست داعش قرار داشتند، آزاد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه این مرکز آمده است: ارتش های روسیه و روسیه ۱۵ کودک و ۴ زن را از سوی داعشی ها از استان السویداء در ماه جولای گذشته ربوده شده بودند را آزاد کرده و خدمات لازم را به کودکان و زنانی که آزاده شده اند، انجام داده است.

کد خبر 4453236

منبع: مهر

کلیدواژه: داعش روسیه سوریه ایالات متحده آمریکا ایران عربستان سعودی روسیه دونالد ترامپ جمال خاشقجی رژیم صهیونیستی تحریم اقتصادی ایران سوریه ترکیه عراق فلسطین جنگ 2015 یمن افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از بهبود مواضع نیروهای ارتش این کشور در میدان نبرد با اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که در درگیری میان نیروهای این کشور و ارتش اوکراین در منطقه لوهانسک، اوکراین ۲۰ نظامی خود را از دست داد.

به گزارش وزارت دفاع روسیه، واحدهای یگان «وستوک» ارتش روسیه موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند. در درگیری در این منطقه ۹۵ نظامی اوکراینی کشته یا زخمی شد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی روسیه ۶ موشک هیمارس و ۱۰۴ پهپاد ارتش اوکراین را هم سرنگون کرد.

کد خبر 6086814

دیگر خبرها

  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • دیلی‌تلگراف: اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد
  • ۳ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «ورونژ» روسیه سرنگون شدند
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»