Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@22:52:34 GMT

صدای سینا سرلک ناجی حوالی پاییز/ببینید

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۸۷۵۶

صدای سینا سرلک ناجی حوالی پاییز/ببینید

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دوازدهمین قسمت از سریال عاشقانه «حوالی پاییز» در حالی پنجشنبه ۱۷ آبان روی آنتن می‌رود که دومین قطعه سینا سرلک در همکاری تازه با این سریال امشب پخش خواهد شد. سرلک پیش از این قطعه دیگری را با عنوان «حوالی پاییز» برای این سریال خوانده بود.

«حوالی پاییز» را حسین نمازی براساس طرحی از معصومه بیات در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به نگارش درآورده و هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعات بازپخش این سریال ۰۳:۰۰ بامداد، ۰۹:۳۰ صبح و ۱۴:۳۰ روز بعد است.

رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، آن ماری سلامه، رضا اکبرپور، بهرام ابراهیمی، مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه‌ای، ارشا اقدسی، مونا کرمی، کیوان ساکت‌اف، جوانه دلشاد و علیرضا لبیبیان ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر لیلا اوتادی برنا پاییز حوالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری

قانون کسب سهمیه و حضور در المپیک که پیش از این در مورد چهار وزن کشتی آزاد و فرنگی اجرایی شد، درباره علیرضا سرلک نیز صادق خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از اعزام پنج نماینده ایران به مسابقات گزینشی آسیایی، عنوان شد که هر کسی بتواند در بیشکک سهمیه المپیک را بگیرد، خودش ملی‌پوش خواهد شد.

تیم آزاد ایران با رحمان عموزاد در 65 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم در مسابقات جهانی 2023 بلگراد سهمیه المپیک گرفته بود و سهمیه‌های کشتی فرنگی را نیز مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم در اولین گزینشی المپیک در صربستان به دست آوردند.

بنابراین شاگردان محسن کاوه با احمد جوان در 57 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو و امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلوگرم و تیم حسن رنگرز نیز با امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلو و علیرضا مُهمدی در 87 کیلوگرم راهی مسابقات گزینشی آسیایی شدند که از این جمع فقط جوان در کسب سهمیه ناکام بود و چهار نفر دیگر مجوز شرکت در المپیک را به دست آوردند تا طبق وعده فدراسیون، صاحب دوبنده تیم ملی در المپیک نیز شوند.

علیرضا سرلک هم با همین فرمول به المپیک خواهد رسید. اگر او بتواند در استانبول سهمیه المپیک بگیرد، خودش نیز در 57 کیلوگرم نماینده ایران در بازی‌های المپیک پاریس خواهد بود.

پیش از این میلاد والی‌زاده و احمد جوان نماینده وزن اول ایران در دو مسابقه گزینشی قبلی در بلگراد و بیشکک بودند.

سرلک مدال نقره سال 2021 وزن 57 کیلوگرم را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم)
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان