Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و همچنین عضو هیئت موسس سازمان دیده بان شفافیت یکشنبه (13 آبان) میهمان شانزدهمین  قسمت از برنامه «10:10 دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان بود.

امیرآبادی در این گفتگو درباره برخی طرح های جنجالی مجلس ، طرح شفافیت آرای نمایندگان ، لابی های بین نمایندگان و دولت، عملکرد سازمان دیده‌بان شفافیت  و دیگر حواشی مجلس سخن گفت که خلاصه این گفت‌وگوی جذاب را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: عقربه شفافیت روی شفافیت/ گفت‌وگوی برنامه 10:10 دقیقه با احمد امیر آبادی نماینده مجلس و عضو هیات موسس سازمان دیده بان شفافیت

  انتهای پیام/ ده و ده دقیقه با احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و  عضو هیئت موسس سازمان دیده بان شفافیت +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم ده و ده دقیقه حاشیه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 تیم‎های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته 32 لالیگا اسپانیا 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت رئال 3 بر 2 بارسا را شکست داد. آندرئاس کریستنسن در دقیقه 6 گل اول بارسا را زد و وینیسیوس جونیور در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای رئال به ثمر رساند. فرمین لوپز مارین در دقیقه 69 گل دوم بارسا را زد و آبی اناری‌ها را دوباره پیش انداخت. لوکاس واسکز در دقیقه 73 گل دوم رئال را زد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد. جود بلینگام در دقیقه 91 گل سوم رئال مادرید را زد و بدین ترتیب رئال پیروز میدان شد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • فیلم گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی، بازیگر
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی
  • نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2