Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛در سالروزشهادت ثامن الحجج(ع)خیلی ها به شوق دیدن حرم دوست پیاده مسیر عاشقی را طی نمودند تا خود را به حرم علی ابن موسی الرضا(ع)برسانند.

دراستان ایلام مردم بخش سراب میمه نیز باطی کردن کیلومترها پیاده روی خودرابه امامزاده سیدفخرالدین(ع)از برادران هشتمین پیشوای شیعیان رساندند تا ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از آن در محوطه امام زاده مراسم سوگواری و سینه زنی با حضور مداحان اهل بیت شهرستان دهلران برگزار شد.

انتهای پیام/ د

پیاده روی مردم سراب میمه تا امام زاده سیدفخرالدین(ع)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رضا لطافتی اظهار کرد: در حال حاضر در استان روزانه حدود ۲۳ تن زباله‌های پلاستیکی تولید می‌شود که با فعالیت ۸ واحد بازیافت پلاستیک، حجم قابل ملاحظه‌ای از آن در این واحدها، بازیافت می‌شود. همچنین روزانه مقادیر زیادی از زباله‌های پلاستیکی جمع آوری شده برای بازیافت به خارج استان ارسال می‌شود.
وی با اشاره به شعار امسال هفته زمین پاک (مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین)، رویکرد عموم مردم استان ایلام در زمینه حفظ محیط زیست و مدیریت پسماند‌ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مصداق بارز این موضوع، وجود ۴۹ سازمان مردم نهاد محیط زیستی با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر در استان است.
کارشناس مسئول مدیریت پسماند اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام تصریح کرد: آلودگی پلاستیک و تولید میکرو پلاستیک‌ها یکی از انواع آلودگی نوظهور است که به صورت جدی منابع آب، خاک و تنوع زیستی را تهدید می‌کند و لازمه نجات زمین، مهار تولید و استفاده بی رویه از انواع پلاستیک‌ها است.
وی تشریح کرد: لازمه تولید آب و غذای سالم، وجود منابع آب و خاک سالم و پاکیزه است که عموم مردم باید در این زمینه با ارگان‌های متولی امر، همکاری کنند.
لطافتی یادآوری کرد: در هفته زمین پاک، برنامه‌های مختلفی از قبیل اجرای پاکسازی و کمپین بی زباله، حضور در خبرگزاری‌ها، تبیین حفاظت از زمین از سوی ائمه جمعه، برگزاری مسابقات نقاشی در مدارس، برگزاری نشست در محل خانه‌های محیط زیست سراسر استان و… برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • پرواز مرغ های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • نهادینه شدن فرهنگ کار بهترین ابزار جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان است
  • ماجرای پیشگویی امام خمینی(ره) از شهادت فرزند آیت‌الله ‌شاه‌آبادی
  • جریان دائمی زاینده رود از سراب تا پایاب تنها راه نجات اصفهان