Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آماده‌باش کامل ایستگاه ۲۰ آتش‌نشانی و ۵۵ آتش‌نشان برای تأمین ایمنی بازی پرسپولیس - کاشیما آنتلرز خبر داد. ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ اجتماعی تهران حوادث نظرات

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز (فینال لیگ قهرمانان آسیا) اظهار کرد: علاوه بر آمادگی کامل ایستگاه 20 آتش‌نشانی تهران (مستقر در محوطه ورزشگاه آزادی)، تعداد 12 دستگاه خودروی منبع‌دار سنگین، چهار دستگاه خودروی سبک، پنج دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه پیکاپ نجات در معیت 55 آتش‌نشان تأمین ایمنی این مسابقه را برعهده می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در محلهای مشخص شده مانند درهای اصلی ورودی و خروجی، تالار ورودی ورزشگاه آزادی، معابر و بزرگراه‌های اطراف و مسیرهای منتهی به این مجموعه ورزشی حاضر خواهند شد.

وی تصریح کرد: استقرار و آماده‌باش آتش‌نشانان تا پایان بازی، تخلیه ورزشگاه، پارکینگها و عادی شدن تردد ادامه دارد همچنین تعدادی از مدیران عملیاتی با خودروهای سازمانی ضمن سرکشی به تیمهای عملیاتی وضعیت ایمنی محدوده را رصد خواهند کرد.

وی از تماشاگران خواست مانند همیشه با آتش‌نشانان و نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند، در صورت بروز هر حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله گرفته و مراتب را به نیروهای آتش‌نشانی مستقر در محل یا سامانه 125 اعلام کنند.

انتهای پیام/

R1370/P1361/S2,25,1392/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!

در شرایطی که بازیکنان و اعضای دو تیم آلومینیوم وپرسپولیس در پایان نیمه اول چمن ورزشگاه امام خمینی اراک را به مقصد رختکن‌ها ترک کرده بودند، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد.

به گزاش همشهری آنلاین در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او به بیرون از چمن انتقال داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی