Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعید مهرپور دبیر اجرایی شانزدهمین همایش زبان و ادبیات انگلیسی گفت: این همایش سه روزه از ۲۳ تا ۲۵ آبان با حضور ۵۰۰ شرکت کننده و هفت سخنران خارجی در تالار مصطفوی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: هشت سخنران خارجی برای کارگاه‌ها و سخنران همایش از کشور‌های استرالیا، سوئد، فنلاند، انگلیس، ترکیه و آمریکا به این همایش دعوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرپور تصریح کرد: از ۱۵۰ دانشگاه کشور ۷۰۰ مقاله دریافت شده که ۲۲۰ چکیده در بخش ارائه شفاهی و ارائه پوستر با محور آینده پژوهی در آموزش زبان و ادبیات انگلیسی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

دبیر اجرایی شانزدهمین همایش آموزش زبان و ادبیات انگلیسی افزود: چکیده این مقالات به صورت کتابچه چاپ خواهد شد و مجموعه مقالات به صورت الکترونیکی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مهرپور گفت: محور‌های این همایش شامل آموزش معلمان، ارزشیابی فعالیت‌های آموزشی، یادگیری زبان اول و دوم، روش پژوهش، تبیین مسائل درسی، جامع شناسی زبان انگلیسی، سیاست گذاری‌های زبانی ادبیات انگلیسی، مطالعات فرهنگی و ادبیات، بحث ادبیات و فلسفه، مطالعات زنان و ادبیات، ادبیات جهان، ادبیات کلاسیک، ادبیات کودکان است.

وی اظهارداشت: در این همایش علاوه بر دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه‌های سراسر کشور، دبیران آموزش وپرورش و مؤسسات آموزش زبان حضور دارند.
انتهای پیام/ر

برگزاری همایش زبان و ادبیات انگلیسی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی دانشگاه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در دومین همایش بیماری سلیاک در این شهرستان از خانواده‌های دارای فرزند سلیاکی خواست برای دریافت کارت شناسایی و بهره مندی از بسته‌های حمایتی دولت به دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کنند.

این همایش امروز و همرمان با چهارمین روز از هفته سلامت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار شد.

بیماری سلیاک مشکل خود ایمنی است که به پوشش روده کوچک آسیب می‌رساند. گلوتن که پروتئین موجود در گندم، جو و چاودار است نشانه‌های این بیماری را تحریک می‌کند.

در حال حاضر درمان قطعی برای بیماری سلیاک وجود ندارد به همین دلیل افراد مبتلا به این بیماری باید از رژیم غذایی پیروی کنند که گلوتن در آن کاملاً محدودشده باشد.

شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟