Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صدیف بدری گفت: به دنبال مذاکرات صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده با قهرمان ورزشی بزرگ کشور و افتخار اردبیل علی دایی، کمپینگ و مجموعه ورزشی مجهز و بزرگی در شهر سرعین احداث می‌شود.

وی گفت: این مجموعه ورزشی در زمینی با مساحت بیش از 30 هکتار احداث خواهد شد و تلاش می‌کنیم در اسرع وقت با همکاری و حمایت استانداری اردبیل مقدمات کار را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه علی دایی چهره‌ای بین المللی و افتخار کشور، آذربایجان و اردبیل است، افزود: متاسفانه تا به امروز به نحو شایسته و مطلوب از این ظرفیت بزرگ بهره‌مند نشدیم.

بدری به بدقولی‌های مسئولین سابق استان در مورد تأمین زمین لازم برای احداث این مجموعه ورزشی اشاره و تصریح کرد: استاندار اردبیل با اقدام مناسب در این مورد از سرمایه‌سوزی در استان جلوگیری به عمل آورده و زمینه توسعه توریسم ورزشی را فراهم کرد.

انتهای پیام/س

احداث ورزشگاه علی دایی در سرعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استادیوم مجموعه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان