Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس به پیروزی تیمش برابر کاشیما امیدوار است.

طرفداری- محمد پنجعلی، در مورد دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌هایپرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن اظهارداشت:

به نظرم بازی سختی خواهد بود، اما دل من روشن است که جام در ایران می‌ماند. اگر بشود یک گل در اوایل بازی پرسپولیس به ثمر برساند قطعا در ادامه بازی کار راحت‌تری خواهد شد چون  تیم ژاپنی دچار استرس می‌شود و پرسپولیس می‌تواند از این موضوع استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میزان، وی در مورد وظیفه هواداران در این بازی تصریح کرد:

هواداران وظایف خود را می‌دانند و تا الان هم به شکل بی‌نظیری از تیمشان حمایت کرده‌اند و مطمئنا روز شنبه هم همین اتفاق رخ می‌دهد. خواهش من از آنها این است زمانی که بازی در حال برگزاری است آنها فشاری روی بازیکنان نگذارند و با تمام توان تشویق کنند. انرژی هواداران بسیار تاثیرگذار است و امیدوارم اتفاقات خوبی در ورزشگاه آزادی رقم بخورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد:

به نظرم اگر شاگردان برانکو تمرکز داشته باشند می‌توانند کاشیما را شکست دهند. پرسپولیسی‌ها باید خودشان باشند و به هیچ عنوان از شکست نترسند. پرسپولیس تا الان هم مثل یک قهرمان بوده، ولی حیف است این موقعیت را برای کسب عنوان قهرمانی از دست بدهد. قهرمانی پرسپولیس برای ما پیشکسوتان و هواداران و مردم یک افتخار است و امیدواریم که این اتفاق رخ دهد. جای این جام در ویترین افتخارات پرسپولیس خالی است و به نظرم بهترین فرصت است که این جام را در ایران نگه داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس