Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛ حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در خطبه‌های امروز گفت:دشمنان و منافقین اسلام در ۱۰ روز گذشته بیکار ننشسته اند و بر علیه کشورمان انواع جنگ رسانه‌ای را به راه انداخته اند و تعداد این شبکه‌ها به حدی زیاد است که شاید ما نتوانیم حتی اسم این شبکه‌ها را درست تلفظ کنیم، اولین چنگ رسانه‌ای بزرگ کردن تاثیر تحریم‌ها بر مردم ایران است که هر روز اعلام می‌کردند دیگر با این تحریم‌ها کار انقلاب تمام است، اما مردم می‌گویند ما گرسنه می‌مانیم و ااز انقلابمان محافظت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امام جمعه میاندوآب ادامه داد: از ۱۳ آبان مدام اعلام می‌کنند اقتصاد ایران مرده است و سپس شورای نگهبان را که در ۲۰ بند cft را رد کرده است مورد هجمه شدید خود قرار می‌دهند و بعد با تمام وجود تلاش می‌کنند مدیران کشور را نالایق و خلاف کار نشان دهند، در حالی که بسیارند مدیرانی که دلسوزانه در این کشور مشغول خدمت هستند و هر جند انکار نمی‌کنیم شاید در برخی مسئولیت‌ها خلاف هم شده است.   خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: این رسانه‌های معاند در ادامه تلاش می‌کنند انقض حقوق بشر در ایران را به مخاطبان القا کنند، این در حالی است که هر روز خبر‌هایی مبنی بر تجاوز و آدم کشی در خیابان‌های کشور‌های مدعی حقوق بشر شنیده می‌شود و ایران را ضد حقوق بشر معرفی می‌کنند و در اقدامی دیگر تلاش می‌کنند سردار سلیمانی‌ها را تروریست و ترامپ‌ها را حامی حقوق بشر معرفی کنند درست مثل زمانی که امام حسین را از دین خارج شده و یزید را امیرالمومنین به مردم معرفی کردند.   وی ادامه داد: مردم ما باید بصیرت داشته باشند و بتوانند در این هجمه رسانه‌ای دشمنان حق را از باطل تشخیص دهند.   امام جمعه میاندوآب با اشاره به حضور گسترده مردم میاندوآب در راهپیمایی ضد استکبار گفت: الحق والانصاف مردم میاندوآب ۱۳ آبان با حضور خود در راهپیمایی حماسه‌ای بزرگ آفریدند و به تن دشنان لرزه انداختند.   انتهای پیام/م   نماز جمعه میاندوآب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است