Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@12:14:40 GMT

فوتبالیست های متولد امروز؛ 9 نوامبر

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۰۲۲۹

فوتبالیست های متولد امروز؛ 9 نوامبر

طرفداری- امروز جمعه، 18 آبان 1397 برابر با 9 نوامبر 2018 است.

لوییز فیلیپه اسکولاری (70)

آندریاس برمه (58)

صبری لاموشی (47)

الساندرو دل پیرو (44)

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد آقامحمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با شعار «یادگیری، آینده درخشان» در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به میزبانی واحد علوم و تحقیقات با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور برگزار گردید که آقایان امیرعلی محمد صالحی و ابوالفضل محمد صالحی دانش آموزان پژوهش سرای تویسرکان موفق به کسب عنوان (سوپر تیم RT-TOY) شدند.

آقامحمدی افزود: شرکت کنندگان در هجدهمین دوره مسابقات ملی ربوکاپ آزاد ایران در لیگ‌های فوتبالیست دانش‌آموزی، امدادگر دانش‌آموزی لاین، امدادگر دانش‌آموزی ماز، نمایش ربات‌های دانش‌آموزی، ساخت و طراحی، دمو دانش‌آموزی، دمو دانشجویی، شبیه‌سازی فوتبالیست دو بعدی، شبیه‌ساز امدادگر دانش‌آموزی، شبیه‌ساز فوتبالیست دانش‌آموزی، سرویس‌رسان در کار، خودرو خودران و پرنده به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: اینگونه رویدادها، زمینه جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور، جذب و جهت‌دهی استعدادها به سمت نیازهای حال و آینده کشور است. گفتنی است سخنگوی دولت آقای بهادری جهرمی از این رویداد بازدید به عمل آورد.

کد خبر 6084846

دیگر خبرها

  • (تصاویر) وضعیت نوزادی که از شکم مادر مرده‌اش متولد شد
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری + فیلم
  • (ویدئو) لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • ویکتور بونیفیس، ستاره‌ای که از خیابان‌های لاگوس به قهرمانی بوندسلیگا رسید + عکس