Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@15:23:28 GMT

مرگ 2 نیروی اداره برق گلستان در حین کار

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۰۲۶۹

رکنا: رییس مرکز فوریت های پزشکی گلستان از فوت دو نیروی اداره برق در حین کار خبر داد.

به گزارش رکنا، کمال غریبی رییس مرکز فوریت های پزشکی گلستان گفت: دو نیروی اداره برق در حین کار فوت کردند.

غریبی اضافه کرد: این دو نیروی اداره برق که در حین کار در شهرک ویلا شهر گرگان بودند دچار برق گرفتگی شدید شده و در دم جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای ما بلافاصله بعد از اطلاع از حادثه Incident به محل اعزام شدند و عملیات احیا را آغاز کردند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی گلستان افزود: افراد به بیمارستان انتقال داده شدند و در آنجا نیز عملیات احیا انجام شد اما شدت برق گرفتگی زیاد بوده و جان باختند.

وی گفت: این دو نفر از نیروهای حرفه ای بودند که در جرثقیل بر روی خط گرم فشار قوی در حال انجام کار بودند خط گرم یعنی بدون قطع کردن برق مشغول فعالیت باشند.

وی ادامه داد: فردی که در پایین جرثقیل ایستاده بود متوجه شد که چند دقیقه ای است که آن دو نفر حرکت یا صدایی ندارند و وقتی جرثقیل را پایین آورد متوجه شد که هر دو دچار برق گرفتگی شدید شده و بی جان هستند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به بازیگر زن عرب سریال ایرانی حوالی پاییز در اتاق خواب + فیلم راز تماس تلفنی خاشقجی ساعتی قبل از قتل با خبرنگار ایرانی چه بود !؟ سلفی تلخ مادر قبل از مرگ بچه اش بر اثر گرسنگی +تصاویر کار زیبای مرد دماوندی با جغد شاخ دار+ عکس بازگشایی جعبه سیاه دو پروژه ضد روحانی «مشهد» و «پشیمانیم» شکایت شیطان‌پرستان از یک سریال! رانندگی وحشتناک دختر بچه ایرانی با تریلی 18 چرخ در جاده + فیلم آقای رئیس جمهور سابق می خواهد پناهنده بلژیک شود + عکس این 10 پسر و دختر جوان شاهرودی با رفتار غیر اخلاقی یک روستا را بهم ریختند اطلاعیه مهم سپاه ایرانشهر / چگونه 2 گروگان آزاد شدند همخوابی اجباری پسر 17 ساله با زن دوست صمیمی پدرش + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز دختر مجرد به پسرهمسایه با دستهای خون آلود ! +عکس دردسر انگشتر عقیق برای جوان بوکانی در ایام تعطیل+ عکس وقتی فریبا و معصومه در خانه تنها بودند دوربین پنهانی شوهر همه چیز را لو داد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه پزشکی حادثه Incident اخبار حوادث برق فوت مرکز فوریت های پزشکی حادثه گلستان عکس فیلم نجات شهرستان قتل جهان تجاوز اتهام دختر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال

 

به گزارش  تابناک، نچیروان ادریس مصطفی بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق امروز و در راس هیأتی عالی رتبه به تهران سفر می‌کند.

بر اساس این گزارش سفر بارزانی بعد از نزدیک به ۳سال صورت می‌گیرد و طی آن با مقامات عالی‌رتبه از جمله رهبر انقلاب، رییس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار خواهد کرد.

 منبع: مهر

دیگر خبرها

  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال
  • بارزانی به تهران سفر می‌کند
  • این تصاویر رییس جمهورها را به گونه‌ای که تا به حال ندیده‌اید نشان می‌دهد!
  • دور دوم انتخابات یا تعیین رییس مجلس
  • عزاداری  در رسای رییس مذهب تشیع در کرمان 
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)