Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@23:23:57 GMT

تست‌های عجیب و غریب کیفیت خودروی فولکس گلف + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۰۸۷۲

‍‍‍‍‍‍

رکنا: کمپانی فولکس واگن برای تولید محصولاتی بدون نقص و با کیفیت، همواره تست های سختگیرانه ای بر روی تولیدات خود انجام می دهد.

حجم ویدیو: 9.35M | مدت زمان ویدیو: 00:02:45

فولکس‌واگن شرکت خودروسازی آلمانی و جزو برندهای گروه فولکس‌واگن است. این گروه هم‌اکنون بزرگترین خودروساز اروپا بوده و بعد از جنرال موتورز دومین شرکت بزرگ خودروسازی جهان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمپانی خودروساز، برای تولید محصولاتی بدون نقص و با کیفیت، همواره تست های سختگیرانه ای بر روی تولیدات خود انجام می دهد که در ادامه بخشی از این تست ها را مشاهده می کنید.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حیوانی که همیشه عاشق است+عکس تجاوز به بازیگر زن عرب سریال ایرانی حوالی پاییز در اتاق خواب + فیلم راز تماس تلفنی خاشقجی ساعتی قبل از قتل با خبرنگار ایرانی چه بود !؟ سلفی تلخ مادر قبل از مرگ بچه اش بر اثر گرسنگی +تصاویر بازگشایی جعبه سیاه دو پروژه ضد روحانی «مشهد» و «پشیمانیم» شکایت شیطان‌پرستان از یک سریال! رانندگی وحشتناک دختر بچه ایرانی با تریلی 18 چرخ در جاده + فیلم آقای رئیس جمهور سابق می خواهد پناهنده بلژیک شود + عکس این 10 پسر و دختر جوان شاهرودی با رفتار غیر اخلاقی یک روستا را بهم ریختند اطلاعیه مهم سپاه ایرانشهر / چگونه 2 گروگان آزاد شدند همخوابی اجباری پسر 17 ساله با زن دوست صمیمی پدرش + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز دختر مجرد به پسرهمسایه با دستهای خون آلود ! +عکس کار زیبای مرد دماوندی با جغد شاخ دار+ عکس کشف ماهی شگفت انگیز به رنگ طلائی با عیار ۲۴ + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه عجیب و غریب گلف تولید فیلم بزرگترین عکس فیلم نجات شهرستان قتل جهان تجاوز اتهام دختر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی