Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قزوین گفت: باید بدانیم ایستادگی دربرابر آمریکایی که در حال فروپاشی است، موجب شاد شدن و نزدیک شدن دل های مومنان به هم شده و اتحاد کشورهای اسلامی را بیشتر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه 18 آبان) در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود داشتند که آمریکا در حال افول است و این امر مورد تائید بسیاری از کارشناسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: حتی سیاست مداران آمریکایی هم اذعان دارند که آمریکا در حال فروپاشی است ولی برخی که غرب زده هستند آمریکا را کدخدا می دانند.

 

وی اضافه کرد: آمریکا شیطان است و غرب زدگان داخلی هم زیردست این شیطان بوده و تا زمانی که شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهیم آمریکا به فروپاشی نزدیک تر می شود و در قرآن کریم آمده است به کفار و دشمنان اسلام بگویید از عصبانیت بمیرید و این همان شعار مرگ بر آمریکا است که ما به سران این کشور می گوییم.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: باید بدانیم ایستادگی دربرابر آمریکایی که در حال فروپاشی است موجب شاد شدن و نزدیک شدن دل های مومنان به هم شده و اتحاد کشورهای اسلامی را بیشتر می کند.

 

وی در ادامه به سالروز شهادت سردار حسن تهرانی مقدم اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار در پیشرفت هایی که در حوزه صنعت موشکی و نظامی کشور رقم خورد، سهم بسزایی داشت.

 

امام جمعه قزوین تأکید کرد: برخی با شایستگی و لیاقتی که پیدا کردند غنی سازی 20 درصد و پیشرفت های هسته ای را برای مردم به ارمغان آوردند که این تلاش ها جای تشکر دارد زیرا این دستاوردها با سختی حاصل شده است.

 

وی در ادامه به برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین اشاره و اظهار کرد: در آستانه برگزاری این کنگره ملی هستیم و همه باید در برگزاری این برنامه حضوری فعال داشته باشند و دیگران را هم به این حضور پرشور تشویق کنند.  

 

آیت الله عابدینی خاطر نشان کرد: باید با شهدا پیمان بندیم که ادامه دهنده راه آنها باشیم و بعد از کنگره هم باید بیش از گذشته پای کار شهدا و دنبال رو اهداف آنها باشیم و جامعه را همانگونه بسازیم که شهدا از ما انتظار دارند.

 

وی تأکید کرد: این انتظار وجود دارد مردم هم در هرچه باشکوه تر برگزار شدن کنگره شهدا استان با جدیت پای کار باشند.

 

امام جمعه قزوین در ادامه به هجرت امام رضا (ع) از مدینه اشاره کرد و توضیح داد: اگرچه هجرت امام رضا (ع) از مدینه به توس تحمیلی بود ولی خداوند متعال عزت این امام را در هجرت قرار داد و خواهر امام رضا (ع) هم شهر به شهر تا ساوه و قم حرکت کردند تا شناخت مردم از امام رضا (ع) افزایش یابد.

 

وی یادآور شد: احمد بن موسی (ع) و برادرشان علاء الدین هم از بحرین تا شیراز سفر کرده و روشنگری کردند تا ولایت امام رضا (ع) بیشتر شناخته شود و این هجرت ها در واقع در پیروی مردم از اهل بیت (ع) برکات بسیاری را به دنبال داشت.  

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان آمریکا 13 آبان تحریم امام رضا ع 28 صفر اردبیل دونالد ترامپ ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی ایران کنگره ۳ هزار شهید شعار مرگ بر آمریکا امام جمعه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت‌الاسلام‌ حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به جنایات استکبار جهانی، اظهار کرد: انسانیت و اخلاق گمشده قرن اخیر بوده و شاهد بدترین جنایت‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه هستیم.

امام‌جمعه میاندوآب به تأکید بر ایستادگی و مقابله با طاغوت، افزود: طاغوت اعظم در دنیا، آمریکای جنایت‌کار است که باید در مقابلش ایستادگی کرد.

وی گفت: در دنیا دو مکتب ولایت و مکتب طاغوت وجود دارد که در مقابل هم قرار دارند و انسان باید مشخص کرد که در زیر سلطه ولایت یعنی حق  یا زیر سلطه طاغوت و باطل قرار دارد.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه طاغوت با تمام قدرت به میدان آمده و در مقابل مکتب ولایت صف‌آرایی کرده است، تصریح کرد: اگر از ولایت جدا شوی؛ ناخودآگاه در زیر سلطه شیطان و طاغوت قرار می‌گیری.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه قرآن کریم ویژگی‌های طاغوت را بیان کرده است، اظهار کرد: هر قدرتی که منشأ آن غیر الهی باشد؛ طاغوت بوده و هر قدرتی که ریشه و منشأ الهی داشته باشد؛ آن ولایت خدا است.

وی با اشاره به ایام شهادت امام صادق (ع) و با بیان اینکه برخی می‌گویند امام صادق (ع) سیاسی نبود، افزود: مرزبندی با طاغوت یک اصل اساسی در سیره سیاسی امام صادق (ع) بود.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: قرآن کریم؛ رسالت تمام انبیای الهی را بندگی خدا، دورکردن مردم از طاغوت و ایستادگی در برابر طاغوت عنوان کرده است.

حسن‌زاده با بیان اینکه اهمیت نهضت امام صادق (ع) کمتر از نهضت اباعبدالله الحسین (ع) نبود، تصریح کرد: امام حسین (ع) با شمشیر در مقابل طاغوت ایستاد و امام صادق (ع) نیز باقدرت کلام، سخن و بیان در مقابل طاغوت ایستاد و راه و مسیر را روشن کرد.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: مکتب امام صادق (ع) یعنی اینکه در مقابل طاغوت بایستی و راه و مسیر خود را مشخص کنی.

وی با بیان اینکه منافقین، طاغوت و شیاطین همه در یک صف در مقابل صف الهی، انبیا قرار دارند، افزود: باید صف خود را از آنها جدا کرده و باقدرت در صف ولایت ایستاد.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه دشمن در نیت باطل، اراده و دستیابی به هدف خود جدی است، گفت: ما نیز نباید در راه حق و درست به خود تردید راه داده و باید با اتحاد، همدلی و حمایت از جبهه حق به‌پیش رفته و در دفاع از جبهه حق و ولایت و ایستادگی در مقابل طاغوت استوار باشیم.

دیگر خبرها

  • آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است