Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس،عباس هاشمی نیا بخشدار مرکزی شهرستان رودان گفت: بیش از ۵ هزار زائر در عزاداری سالروز امام رضا (ع) در مرقد امامزاده سید سلطان محمد حضور یافتند.
وی افزود: مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا (ع) با حضور بیش از پنج هزار نفر از استان‌های هرمزگان و کرمان در جوار مرقد مطهر امامزاده سید سلطان محمد شهرستان رودان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی شهرستان رودان گفت: شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با حضور در مرقد مطهر امامزاده سید سلطان محمد رودان عزاداری و نوحه خوانی می‌کنند.
عباس هاشمی نیا افزود: برای رفاه حال زائران دستگاه‌های امداد رسان و خدمات رسان در این روستا مستقر شده است.
مردم هرمزگان و استان‌های همجوار احترام ویژه‌ای به امامزاده سید سلطان محمد دارند و برای مراسمات مذهبی در این مکان حضور پر رنگ دارند.
امامزاده سید سلطان محمد برادر امام رضا (ع) است.

هرسال به مناسبت شهادت هشتمین اختر تابناک امامت وولایت حضرت امام رضا (ع) مراسم عزاداری این امام بزرگوار با حضور پرشور وباشکوه محبان اهل بیت وعاشقان حضرت رضا (ع) درمحل امامزاده سید سلطان محمد برگزار می شود
این مراسم بصورت زنده از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس پخش شد.
انتهای پیام/ر


سوگواری امام مهربانی در امامزاده سید سلطان محمد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی شهادت امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قناعت شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان گفت: چهار مدرسه صدرا با ۸۵ کادر آموزشی و ۳۰۰ دانش آموز توسط این اداره کل در نقاط مختلف استان با همکاری آموزش و پرورش ایجاد شده است که در هفته معلم با حضور در این مدارس از معلمان آنها تجلیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تفسیر سوره نور از هفته معلم در مدیریت آموزش و پرورش بیرجند آغاز می شود، افزود: گروهی از دانش آموز به عنوان خبرنگار در قرارگاه نوجوانی روایت پیشرفت با تبلیغات اسلامی استان همکاری دارند که ۱۲۰ نفر از آنها در پنج اردیبهشت روز شکست آمریکا در صحرای طبس، به این شهر برای تولید محتوا اعزام شدند.

قناعت خاطر نشان کرد: تولید محتوا برای مبلغان، اعزام هشت گروه تبلیغی، برگزاری جشن در مدارس، برپایی همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع) از جمله بدنامه های هفته معلم است که توسط تبلیغات اسلامی استان در هفته معلم اجرا خواهد شد.

به گفته وی نشستی با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاه ها ی اجرایی استان برای ایجاد هماهنگی برای برگزاری برنامه های در مناسبت مختلف ها در پارک توحید برگزار شد که در این راستا جشنواره فرهنگی و هنری دختر ایران را در پارک توحید برگزار خواهیم کرد.

معاون تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: در صورت امکان ماننددور اول انتخابات از صندوق های سیار به شکل ویژه برای حضور سالمندان در انتخابات استفاده شود.

کد خبر 6093697

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم