Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@02:17:17 GMT

خطر سیل و آبگرفتگی در جنوب وغرب

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۱۰۳۵

سازمان هواشناسی اعلام کرده طی دو روز آینده رگبار ورعد وبرق و وزش باد شدید موقتی در غرب خلیج فارس و همچنین آبگرفتگی معابر در استانهای واقع در جنوب غرب و جنوب کشور پیش بینی می شود.

به گزارش مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز در جنوب خوزستان، جنوب کهگیلویه و بویراحمد، غرب خلیج‌فارس و بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز در بخش‌هایی از غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: فردا (شنبه) ضمن تشدید بارش در جنوب غرب و جنوب کشور، در استان کرمان نیز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. فردا شدت بارش در غرب خلیج‌فارس، استان بوشهر، نیمه شمالی فارس و جنوب کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

وی تأکید کرد: غرب خلیج‌فارس بخصوص سواحل خوزستان و بوشهر طی سه روز آینده مواج خواهد بود.

وظیفه هشدار داد: طی دو روز آینده رگبار ورعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در غرب خلیج فارس و همچنین آبگرفتگی معابر در استانهای واقع در جنوب غرب و جنوب کشور پیش بینی می شود. با توجه به شدت بارش، در مناطق کوهپایه ای احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلاب ناگهانی در مسیلها و دره ها وجود دارد به هموطنان عزیردر این مناطق توصیه می شود از تردد وتوقف در حاشیه رود خانه ها و مسیلها خودداری کنند.

هوای تهران امروز نیمه‌ابری و بارش پراکنده، اوایل شب کاهش ابر و فردا کمی ابری تا نیمه ابری پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۱۵ و ۹ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران

دریافت 7 MB کد خبر 6095678

دیگر خبرها

  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده
  • بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / بارش‌ها در جنوب و شرق کشور شدت می‌گیرد