Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمنتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران به انتصابات اخیر در شهرستان اشاره و اظهار کرد: متاسفانه اغلب انتصاب‌ها در شهرستان غیر منصفانه است.

وی افزود: سزاوار است به نخبگان بومی و موفق شهرستان در مناصب ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی توجه خاصی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه می‌بینیم در شرکت‌های پتروشیمی نه مدیرعاملی یک شرکت بلکه حتی رده‌های پائین مدیریت داده نمی‌شود.

خطیب جمعه شهر چمران بیان کرد: شهرستان بندر ماهشهر با جمعیت بیشتر از ۳۰۰ هزار نفری و وجود چند دانشگاه و حوزه‌های علمیه و نخبگان موفق و باتجربه، متاسفانه ظاهراً با نیروی بومی مشکل دارند، این دیدگاه باید عوض شود این مطالبه خانواده بزرگ ۳۰۰ هزار نفری شهرستان است، این احترام به این خانواده است.

وی ادامه داد: خانواده بزرگ شهرستان بندر ماهشهر از انتصابات غیر بومی گله دارد، نگاه به انتصابات یک‌سال اخیر شهرستان این واقعیت تلخ را نشان می‌دهد.

هاشمی همچنین به انتخاب شهردار از جانب شورای شهر اشاره کرد و گفت: اختلاف نظر و دیدگاه بعضی نخبگان شهر در مورد شخص شهردار برای قبل از انتخاب است اما بعد از انتخاب همه مکلف به تعامل و همکاری هستند، البته بعد از تایید استانداری و دادن حکم.

امام جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: اولین انتظار شهروندان باتوجه به تخصیص بودجه مناسب ساماندهی فاضلاب شهری است. انتظار می‌رود به جد نسبت به حل این مشکل اهتمام داشته باشند. 

وی متذکر شد: تبدیل نیزار ورودی به مکانی قابل استفاده برای اشتغالزایی جوانان، تکمیل پروژه‌هایی از قبیل فرهنگسرا و استخر شهر، شبانه‌روزی کردن درمانگاه، آوردن ادارات و سازمان‌های دولتی به شهر چمران، این موارد دغدغه‌هایی است که بنده از این تریبون به اعضای شورای شهر تاکید می‌کنم نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

هاشمی یادآور شد: بعضی طوری از شهر چمران حرف می‌زنند انگار از یک شهرک کوچک صحبت می‌کنند، در حالی که جمعیت آن معادل جمعیت چند شهرستان است و حیطه گستردگی آن از خیلی شهرستان‌ها بزرگ‌تر است. ادارات و سازمان‌ها باید در شهر مستقر شوند، نماینده مجلس چقدر نسبت به این مطالبه مردمی وارد شده است.

خطیب جمعه شهر چمران افزود: اوقاف که اغلب زمین‌های وقفی آن در روستاهای اطراف جراحی است در مسافت دور ده‌ها کیلومتری چه می‌کند، یا بخشداری که یک روستانشین برای یک امضا باید ۵۰، ۶۰ کیلومتر طی کند، یا جهاد کشاورزی که تمام زراعت در جراحی است، این اتفاق قطعاً یک خدمت بزرگ به شهروندان و روستاییان جراحی غیور است.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها با تشکر از حضور حماسی مردم و دانش آموزان انقلابی در راهپیمایی ۱۳ آبان و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اظهار کرد: این موضوع نشان از بصیرت این ملت دارد که در هیچ مقطعی هدفش را فراموش نکرده و جلوتر از خیلی ملت‌ها قدم برداشته و بر آرمان‌هایش ثابت قدم است. 

هاشمی ادامه داد: قطعاً به برکت این استقامت وعده الهی که نصر و پیروزی مؤمنان است محقق خواهد شد و این مقطع کنونی به سرعت طی خواهد شد.

امام جمعه شهر چمران همچنین با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول گفت: از تمامی خطباء و مداحان برادران و خواهران، تمامی مساجد و حسینیه‌ها و مجالس سیدالشهداء هیأت‌ها و مواکب که در دو ماه محرم و صفر بابت برپایی مجالس عزاداری و بهره‌بری مناسب از مدرسه عظیم حسینی و معنویات و برکاتی که فقط خدا و رسولش عظمت آن را درک می‌کنند به شهر و روستاها دادند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم و برای عزاداران حسینی آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داریم.

کد خبر 4453419

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر چمران منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد مرز مهران راهپيمايي 13 آبان گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل خرم آباد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تکمیل شاخه غربی پروژه یادگار امام پروژه ای پیچیده اما بسیار راهگشاست، گفت: رفع معارضین این طرح در حال اتمام است و تنها چند ملک شخصی باقی مانده که رفع این موارد نیز به زودی به اتمام می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، مهدی چمران در جریان بازدید از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام در خصوص اجرای این پروژه در دوره ششم مدیریت شهری با بیان اینکه در دوره قبل به این دلیل که دیدند کار بسیار سخت است طرح را رها کردند، اظهار کرد: این طرح یک پروژه ای بود که از قبل آغاز شده بود و متاسفانه چون پیچیده بود و مشکلات زیادی داشت در دوره قبلی متوقف ماند.

چمران افزود: به گفته پیمانکار، شمع هایی در دوره قبل اجرا شده بود و به آنها گفتند قطع شود و قطع نکردند چون پیمانکار معتقد بود در آینده مورد استفاده قرار می گیرد و امروز می بینیم همین شمع ها قابل استفاده است و پایه پل ها روی آن قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح پروژه ای پیچیده اما راهگشاست و قطعاً یکی از مهمترین پروژه های شهر به شمار می رود، تصریح کرد: این طرح به زمان نیاز دارد تا به نتیجه برسد. تونل ۳۵۰ متری که قرار است اجرایی شود در فضای سختی از لحاظ قرارگیری منازل مسکونی قرار دارد اما اقدامات آن انجام شده و به هماهنگی های لازم با پلیس و شورای تامین شهرستان و استان نیاز دارد.

چمران تاکید کرد: مردم هم باید همکاری خوبی داشته باشند و مسیر طولانی تری را طی کنند تا زمانی که طرح به نتیجه برسد؛ قطعاً این طرح از پروژه های مهم خواهد بود.

وی افزود: ما از ابتدا روی این پروژه تاکید داشتیم؛ بنده پیش از ورود به شورا نیز دلسوز این طرح بودم، چراکه در هیچ کجای کشور چنین طرحی وجود ندارد. ما شهر و زندگی شهر را با یک بزرگراه قطع نکردیم همان گونه که در بزرگراه نواب، زندگی شهر قطع شده و از لحاظ شهرسازی درست نیست. در این طرح تردد به خوبی صورت می گیرد و به تونل و اگزوزفن نیاز نداشت و از فضای میانی معبر برای روشنایی تونل استفاده شده و این کار جدیدی بود که صورت گرفت و پروژا ادامه خواهد یافت و به آزادراه تهران- ساوه خواهد رسید.

چمران همچنین تصریح کرد: رفع معارضین پروژه بسیار مهمی بود و مواردی از دادگاه حکم ماده ۹ گرفتند و در موارد دیگر نیز توافق با وزارت دفاع، آموزش و پرورش و ارتش و صاحبان املاک خصوصی چند سال به طول انجامید و در دوره ششم درگیر این برنامه ها بودند تا مسائل برطرف شود. از این نهادها برای همکاری تقدیر می کنیم گرچه زمان برد اما به پایان رسیده و تعدادی املاک شخصی باقی مانده که به زودی به اتمام می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان