Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان فردیس، لیبرال دموکراسی غرب را در بن بست و افول دانست و گفت: امروز کشتار مردم بی گناه یمن در سایه رسانه های لیبرال دموکراسی پنهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام دکتر ایمانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۸ آبان که در مصلی نماز جمعه شهرستان فردیس برگزار شد با توصیه خود و دیگران به تقوای الهی، گفت: رهبر معظم انقلاب در فرازی از جملاتشان طی دیدار با دانش آموزان و دانشجویان از افول آمریکا خبر دادند که این مهم امر قابل تأملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهرستان فردیس افزود: طی چهار دهه از انقلاب، همواره کسانی بودند که خواستار مذاکره و ارتباط با آمریکا بودند، ولی در 2 سال اخیر با حرکات آمریکایی ها مشخص شد که آنان با ایران صلح و دوستی و سازش نخواهند داشت.

 

به گفته خطیب نماز جمعه شهرستان فردیس تا زمانی که ایران دست از آرمان ها و باورهای ایمانی بر ندارد، آمریکا نیز دست از دشمنی خود با ملت ایران بر نخواهند داشت.

 

وی تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان سال جاری معنا دار بود؛ مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی نشان دادند که آمریکا در جنگ نرم رو به افول است.

 

این استاد دانشگاه افزود: لیبرال دموکراسی غرب با حرکات آمریکا زیر سوال رفته است و سه چیز محور کار قرار دادند که نخستین آن فردگرایی به جای خدا گرایی است.

 

وی توضیح داد: حاکمیت سرمایه و سرمایه داری دومین مسئله در لیبرال دموکراسی غرب است؛ این حاکمیت افکار عمومی را به سمت خواسته های خود سوق می دهد.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان فردیس با در نظر گرفتن هجمه هایی که به تصمیمات شورای نگهبان وارد می شود، توضیح داد: یکی از هجمه های وارد شده نسبت به شورای نگهبان که بخشی از حاکمیت انقلاب اسلامی است.

 

به گفته دکتر ایمانی، شورای نگهبان برای تآئید یا رد صلاحیت فردی منافعی ندارد؛ از این رو تصمیمات آن به حق نزدیک تر است و این جایگاه تفاوت ایران اسلامی با حاکمیت لیبرال دموکراسی غرب است.

 

سومین نکته ای که در غرب وجود دارد این است که در غرب، معنویت افول کرده است و آمارها نشان از ناامیدی مردم است که تحت تاثیر پوچ گرایی هستند.

 

وی با در نظر گرفتن مناسبت های این روز مطرح کرد: یکی از مناسبت های این هفته شب لیله المبیت و هجرت حضرت رسول اکرم(ص) است که اهمیت ویژه ای در تاریخ اسلام دارد.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمریکا راهپیمایی 13 آبان 13 آبان امام رضا ع ایران تحریم شبستان یزد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی رحلت پیامبر استکبار ستیزی حمایت از مردم یمن کشتار مردم یمن حجت الاسلام ایمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ناصرخاکی از صدور دستوری به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضائی خبر داد و گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علیرغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز بوده و همین موضوع موجب محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است، تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه به دلیل حضور اراذل و اوباش و توزیع مواد مخدر و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس بیان کرد: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

کد خبر 6088627

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • طنز نقشی حیاتی در ترویج دموکراسی و عدالت اجتماعی دارد
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است