Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  امروز (جمعه ۱۸ آبان ماه) و در چهارمین روز از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا که با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور پیگیری می‌شود کومیته تیمی مردان کشورمان در نخستین گام با قرعه استراحت روبرو بود. مردان کشورمان در نخستین رقابت به مصاف تیم ارمنستان رفتند و این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود کاراته‌کا‌های کشورمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار صالح اباذری با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت. علی اصغر آسیابری نیز با نتیجه ۸ بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی دست یافت. مهدی خدابخشی نیز با نتیجه ۹ بر ۳ به کار خود پایان داد. تیم ملی کومیته تیمی مردان کشورمان در دومین دیدار خود به مصاف سنگال رفت و این دیدار نیز با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان هروی به پایان رسید.

در این دیدار صالح اباذری با نتیجه ۳ بر یک بازی را واگذار کرد، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کشورمان نیز با قانون سنشو برنده شد. (۲ بر ۲)، مهدی خدابخشی دیگر ملی پوش کشورمان نیز با نتیجه ۴ بر یک حریف سنگالی خود را از پیش رو برداشت. سجاد گنج زاده نیز موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر به برتری برسد. ملی پوشان کومیته تیمی کشورمان در سومین دیدار به مصاف اردن رفتند. این رقابت نیز با نتیجه ۳ بر یک به سود کومیته تیمی مردان کشورمان به پایان رسید.

در این دیدار مهدی خدابخشی با نتیجه ۴ بر ۳ حریف خود را شکست داد، صالح اباذری با قانوان سنشو برنده شد (۳ بر ۳)، بهمن عسگری نیز با نتیجه ۱۰ بر ۳ حریف اردنی را شکست داد و سجاد گنج زاده با نتیجه ۸ بر صفر برنده شد و حریف اردنی هانسوکو شد. با این حساب مردان کومیته تیمی کشورمان راهی نیمه نهایی شدند.

در نیمه نهایی هم شاگردان هروی تیم ایتالیا را شکست داند و به فینال بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان راه یافتند. در این دیدار بهمن عسگری ۳ بر یک برنده از تاتامی خارج شد، علی اصغرآسیابری نیز ۴ بر یک به برتری دست یافت و سجاد گنج زاده با شکست حریف ایتالیایی خود باعث راه یابی کاراته مردان به فینال مسابقات جهانی شد.

شاگردان شهرام هروی سال ۲۱۰۴ در مسابقات جهانی آلمان و سال ۲۰۱۶ در مسابقات جهانی اتریش عنوان قهرمانی در بخش کومیته تیمی را از آن خود کردند و این برای سومین بار است که هروی و شاگردانش راهی فینال مسابقات جهانی شده‌اند و در آستانه تاریخ سازی در کاراته ایران هستند.

روز گذشته (پنج شنبه) در سومین روز از مسابقات جهانی کاراته، در بخش رقابت‌های کومیته تیمی، بانوان ایران در نخستین رقابت به مصاف سنگال رفتند و دور اول این رقابت با نتیجه ۲ بر صفر به سود نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

در این رقابت‌ها پگاه زنگنه ۲ بر صفر پیروز میدان شد، رزیتا علیپور به تساوی صفر بر صفر رسید و حمیده عباسعلی ۲ بر صفر از تاتامی خارج شد. کومیته تیمی بانوان امروز (جمعه) با تیم هلند دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روزدوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی بابرتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت ها را کسب کرد.

حسین وفایی نماینده شایسته اسنوکر کشورمان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت وموفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت بابرتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایانموفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابتهای مقدماتی کنار رفت.

کد خبر 6081608

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • نوشاد عالمیان نتیجه را مقابل نفر ١٩ جهان واگذار کرد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ساروی چهارمین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم