Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در همایش شهرداران و دهیاران آذربایجان غربی گفت: استان آذربایجان غربی با شرایط خاص آب و هوایی و شرایط سخت زمستانی در حوزه مدیریت شهری و ماشین آلات عمرانی نیازمند حمایت‌ها و کمک‌های دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پیمان آرامون افزود: در بخش ناوگان حمل و نقل درون شهری و ناوگان تاکسی با اعطای تسهیلات سن ناوگان به کمتر از ۵ سال کاهش یافته و در بخش ناوگان حمل کالا و مسافر ۵۶۰ دستگاه اتوبوس درون شهری بالای ۱۵ سال سن داردکه باید برای نوسازی آن توجه خاص انجام گیرد.   وی همچنین به توزیع اعتبارات از محل جرایم رانندگی به شهرداری‌ها استان نیز گفت: تخصیص اعتبارات از این محل متناسب با میزان وصولی نبوده و نیازمند توجه بیشتری است.   وی تخصیص ماشین آلات عمرانی و خدمات شهری به شهرداری‌ها اختصاص قیر یارانه آب برای پخش آسفالت در معابر و اصلاح چارت تشکیلاتی شهرداری‌های استان را از ضروری‌ترین اقدامات در جهت تقویت توان اجرایی شهرداری‌ها برشمرد که نیازمند توجه ویژه مسئولان ارشد ملی و نمایندگان مجلس دانست.   در ادامه مدیران کل دفتر امور شهری، روستایی و تعدادی از شهرداران و دهیاران به نمایندگی از شهرداران و دهیاران استان اقدامات مشکلات و مباحث در حوزه شهری و روستایی استان را مطرح کردند.   انتهای پیام/م    همایش شهرداران و دهیاران آذربایجان غربی برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول عطایی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی افزود: در بخش نوسازی مساکن بافت فرسوده برنامه ۲ ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری تهیه شده است.

وی اضافه کرد: در قالب این برنامه نوسازی ۱۶ هزار و ۹۶۴ واحد در آذربایجان غربی در دستور کار قرار دارد.

عطایی بیان کرد: با توجه به آمار ثبت شده، افزون بر ۷۵ درصد برنامه ۲ ساله در آذربایجان غربی در خصوص نوسازی بافت فرسوده به مرحله اجرا رسیده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار خوب در حوزه بازآفرینی شهری، اختصاص بسته‌های تشویقی است که در ۱۰۰ درصد محدوده‌های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف سطح استان اجرایی می‌شود.

عطایی در خصوص طرح کلید به کلید نیز گفت: آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو در این زمینه به شمار می‌رود.

کد خبر 6094757

دیگر خبرها

  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد