Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «سعید کمالی دهقان» خبرنگار روزنامه انگلیسی گاردین 31 اکتبر در گزارشی به نقش یکی از عاملان ترور «جمال خاشقجی»، روز‌نامه‌نگار منتقد سعودی در راه‌اندازی و تأمین مالی تلویزیون ضد ایرانی «ایران‌اینترنشنال» پرداخت.

 

منبع روزنامه گاردین که بعدا مشخص شد این منبع "جمال خاشقجی" بوده، گفته بود «سعود القحطانی»، مشاور پادشاهی عربستان سعودی که بعد از بالا گرفتن رسوایی‌ها بر سر ترور «جمال خاشقجی» از تمامی مناصبش برکنار شد یکی از تأمین‌کنندگان مالی تلویزیون ضدایرانی «ایران‌اینترنشنال» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این  افشاگری که توسط کمالی دهقان انجام شد او توییت هایی زد که همه را نگران کرد، وی از خانواده و دوستانش تقاضا کرده است که با او تماس نگیرند، او تاکید کرده است که اعضای نزدیک خانواده اش راه ارتباط با او را می دانند.

کمالی ساعتی پیش در توئیتی اعلام کرده بود که گزارش متشر شده در گاردین پیرامون حمایت عربستان از شبکه ضد ایرانی «اینترنشنال» براساس اطلاعاتی بوده که جمال خاشقچی در اختیارش قرار داده است در پستی جدید تاکید کرد که منتظر است توئیت هایش توسط گاردین یا دولت ترکیه تایید شود.

کمالی دهقان پس از آن توییت ها دیگر نه توییتی زده و نه تماس کسی را جواب داده است. چند نفر از دوستانش در توییتر اعلام کردند او تلفن و پیام ها را پاسخ نمی دهد و گویی ناپدید شده است.

پس از این اتفاق بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از وزارت خارجه ایران خواستند پیگیر وضعیت او باشند که در راستای این درخواست ها «حمید بعیدی نژاد»، سفیر ایران در لندن، در توییتر خود نوشت:

«آقای کمالی دهقان خبرنگار گاردین در اقدامی شجاعانه تأیید کرد که قاشقچی قبل از مرگ خود اطلاعات مربوط به تأسیس شبکه فارسی ایران اینرنشنال توسط مقامات عالی سعودی را نزد وی افشا کرده است مقامات ذیربط از مخاطرات احتمالی برای آقای کمالی آگاه هستند و سفارت نیز با آنها در تماس است.»

خبرها درباره وضعیت «سعید کمالی دهقان» ضدونقیض است و همچنان همه پیگیر او هستند و برخی از تحت نظر بودن و حضور در خانه ای امن توسط پلیس خبر داده اند اما هنوز خبری رسمی در دست نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت عربستان عربستان سعودی مرگ وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه اول اردیبهشت

خبرگزاری علم و فناوری آنا، مریم فخیمی؛‌ مدار زمین میزبان ایستگاه فضایی بین‌المللی و ایستگاه فضایی تیانگونگ چین است. این ایستگاه‌ها به نوعی آزمایشگاهی در مدار زمین و سکونتگاه موقت بشرند. 

این دو جرم دست‌ساخت بشر را گاهی می‌توان با چشم غیرمسلح (بدون نیاز به تلسکوپ و سایر ابزار رصدی) به مدت چند دقیقه در آسمان مشاهده کرد.

«ایستگاه فضایی بین‌المللی» ایستگاهی فضایی است که با مشارکت بیش از ۱۵ کشور ساخته شده و محل زندگی فضانوردان و میزبان یک آزمایشگاه علمی است. این ایستگاه فضایی در مدار زمین و در ارتفاع ۳۵۰ کیلومتری از سطح زمین در حرکت است؛ سرعت ایستگاه فضایی بین‌المللی در مدار معادل ۲۷٬۷۰۰ کیلومتر بر ساعت است که به این ترتیب روزی ۱۵ بار به دور سیاره زمین گردش می‌کند. ایستگاه فضایی بین‌المللی در مداری نزدیک به دایره و با اوج و حضیض (۴۲۵ و ۳۶۰ کیلومتر) و زاویه ۵۶ درجه از استوای زمین گردش می‌کند.

ایستگاه فضایی مدولار بزرگ چین یا ایستگاه فضایی تیانگونگ (CSS) نیز ایستگاهی فضایی است که در مدار نزدیک زمین بین ۳۴۰ تا ۴۵۰ کیلومتری سطح زمین قرار دارد. ایستگاه فضایی چین تقریباً یک‌پنجم ایستگاه فضایی بین‌المللی است.

در ادامه مروری بر گذرهای پرنور این دو ایستگاه فضایی از آسمان شهرهای مختلف ایران خواهیم داشت. پس آلارم گوشی خود را تنظیم کنید و از تماشای این گذرها لذت ببرید.

    ***

اراک
 3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ سمت غرب-شمال‌غرب با بیشترین درخشش با قدر منفی 2.9 وارد آسمان شده و دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.

10 اردیبهشت ساعت 20:03 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:07 به بیشترین درخشش با قدر منفی 1.6 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


اصفهان
3 اردیبهشت ساعت 3:56 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ سمت غرب-شمال‌غرب با بیشترین درخشش با قدر منفی 3.6 وارد آسمان شده و دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
10 اردیبهشت ساعت 20:02 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:07 به بیشترین درخشش با قدر منفی 1.8 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.

اردبیل
5 اردیبهشت ساعت 3:54 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ سمت غرب-شمال‌غرب با بیشترین درخشش با قدر منفی 3.5 وارد آسمان شده و دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
7 اردیبهشت ساعت 19:57 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:02 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.2 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


ارومیه
5 اردیبهشت ساعت 3:54 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ سمت غرب-شمال‌غرب با بیشترین درخشش با قدر منفی 3.5 وارد آسمان شده و دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
8 اردیبهشت ساعت 20:30 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:35 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.1 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


اهواز
3 اردیبهشت ساعت 3:56 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ سمت شمال با بیشترین درخشش با قدر منفی 3.3 وارد آسمان شده و دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
10 اردیبهشت ساعت 20:02 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:07 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.3 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


ایلام
3 اردیبهشت ساعت 3:56 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ حوالی صورت فلکی قو با بیشترین درخشش با قدر منفی 3.3 وارد آسمان شده و دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
10 اردیبهشت ساعت 20:01 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:06 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.2 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


بابل
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ حوالی جنوب‌غرب وارد آسمان شده، در ساعت 3:57 به بیشترین درخشش با قدر منفی 3.9 رسیده و دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
9 اردیبهشت ساعت 19:28 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 19:34 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.2 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


بجنورد
4اردیبهشت ساعت 3:08 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ حوالی دب اکبر با بیشترین درخشش با قدر منفی 3.8 وارد آسمان شده و دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
7 اردیبهشت ساعت 20:01 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:04 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.3 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


بندرعباس
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ صورت فلکی دب اکبر در شمال‌‌غرب با بیشترین درخشش با قدر منفی 1.8 وارد آسمان شده و دقایقی بعد در شمال-شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.


بوشهر
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ شمال‌-شمال‌غرب با بیشترین درخشش با قدر منفی 2.5 وارد آسمان شده و دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
10 اردیبهشت ساعت 20:02 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:08 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.3 رسیده و ناپدید می‌شود.


بیرجند
4 اردیبهشت ساعت 3:08 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ حوالی صورت فلکی دب اصغر در نیمه شمالی آسمان با بیشترین درخشش با قدر منفی 3 وارد آسمان شده و دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
9 اردیبهشت ساعت 19:30 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 19:35 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.3 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


تبریز
5 اردیبهشت ساعت 3:54 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ سمت غرب-شمال‌غرب با بیشترین درخشش با قدر منفی 3.8 وارد آسمان شده و دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
7 اردیبهشت ساعت 19:57 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:02 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


تهران
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ حوالی جنوب‌غرب وارد آسمان شده، در ساعت 3:56 به بیشترین درخشش با قدر منفی 3.9 رسیده و دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
9 اردیبهشت ساعت 19:28 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 19:33 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.2 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


خرم‌آباد
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ حوالی شمال‌شرق با بیشترین درخشش با قدر منفی 3.8 وارد آسمان شده و دقایقی بعد ناپدید می‌شود.
8 اردیبهشت ساعت 20:31 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:36 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.1 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


رشت
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ نیمه جنوبی وارد آسمان شده، در ساعت 3:56 به بیشترین درخشش با قدر منفی 3.5 رسیده و دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
9 اردیبهشت ساعت 19:28 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 19:33 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.2 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


زاهدان
4 اردیبهشت ساعت 3:08 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ حوالی شمال با بیشترین درخشش با قدر منفی 2 وارد آسمان شده و دقایقی بعد در نزدیکی شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
9 اردیبهشت ساعت 19:31 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 19:36 به بیشترین درخشش با قدر منفی 1.6 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


زنجان
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ نیمه جنوبی با بیشترین درخشش با قدر منفی 3.5 وارد آسمان شده و دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
9 اردیبهشت ساعت 19:28 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 19:33 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.2 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


ساری
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ حوالی جنوب‌غرب وارد آسمان شده وساعت 3:57 به بیشترین درخشش با قدر منفی 3.9 رسیده، دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
9 اردیبهشت ساعت 19:28 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 19:34 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.2 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


سمنان
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ حوالی غرب-جنوب‌غرب وارد آسمان شده وساعت 3:57 به بیشترین درخشش با قدر منفی 3.8 رسیده، دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
9 اردیبهشت ساعت 19:29 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 19:34 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.3 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


سنندج
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ حوالی صورت فلکی عقاب در نیمه جنوبی با بیشترین درخشش با قدر منفی 3.5 وارد آسمان شده، دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
8 اردیبهشت ساعت 20:31 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:36 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.4 رسیده و چند ثانیه بعد ناپدید می‌شود.


شهرکرد
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ شمال‌غرب با بیشترین درخشش با قدر منفی 3.6 وارد آسمان شده و ساعت 4:01 در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
10 اردیبهشت ساعت 20:02 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:07 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2 رسیده و ناپدید می‌شود.


شیراز
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ شمال‌غرب با بیشترین درخشش با قدر منفی 2.7 وارد آسمان شده و ساعت 4:01 در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
10 اردیبهشت ساعت 20:03 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:07 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.3 رسیده و چند ثانیه بعد ناپدید می‌شود.


قم
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ غرب-جنوب‌غرب با بیشترین درخشش با قدر منفی 3.9 وارد آسمان شده و ساعت 4:01 در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
8 اردیبهشت ساعت 20:32 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:36 به بیشترین درخشش با قدر منفی 1.6 رسیده و چند ثانیه بعد ناپدید می‌شود.


قزوین
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ حوالی جنوب-جنوب‌غرب وارد آسمان شده وساعت 3:56 به بیشترین درخشش با قدر منفی 3.8 رسیده، دقایقی بعد در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
9 اردیبهشت ساعت 19:28 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 19:33 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.2 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


کرمان
3 اردیبهشت ساعت 3:56 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ غرب-جنوب‌غرب با بیشترین درخشش با قدر منفی 2.2 وارد آسمان شده و ساعت 4:01 درنزدیکی شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.


کرمانشاه
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌بالای سردر  شرق-جنوب‌شرق با بیشترین درخشش با قدر منفی 3.6 وارد آسمان شده و ساعت 4:01 در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
8 اردیبهشت ساعت 20:31 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:36 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.4 رسیده و چند ثانیه بعد ناپدید می‌شود.


گرگان
6 اردیبهشت ساعت 3:07 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ شمال با بیشترین درخشش با قدر منفی 2.8 وارد آسمان شده و ساعت 3:12 در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
7 اردیبهشت ساعت 19:59 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:04 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.3 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


مشهد
4 اردیبهشت ساعت 3:08 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ نیمه غربی با بیشترین درخشش با قدر منفی 4 وارد آسمان شده و ساعت 3:14 در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.

7 اردیبهشت ساعت 20 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ افق غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:04 به بیشترین درخشش با قدر منفی 1.8 رسیده و لحظاتی بعد ناپدید می‌شود.


همدان

3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌بالای سردر نیمه جنوبی با بیشترین درخشش با قدر منفی 3.9 وارد آسمان شده و ساعت 4:01 در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
8 اردیبهشت ساعت 20:31 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:36 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.3 رسیده و چند ثانیه بعد ناپدید می‌شود.


یاسوج
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ شمال‌غرب با بیشترین درخشش با قدر منفی 3.1 وارد آسمان شده و ساعت 4:01 در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
10 اردیبهشت ساعت 20:02 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:07 به بیشترین درخشش با قدر منفی 2.3 رسیده و چند ثانیه بعد ناپدید می‌شود.


یزد
3 اردیبهشت ساعت 3:55 ایستگاه فضایی بین‌المللی از‌ غرب-شمال‌غرب با بیشترین درخشش با قدر منفی 2.9 وارد آسمان شده و ساعت 4:01 در شمال‌شرق آسمان ناپدید می‌شود.
10 اردیبهشت ساعت 20:02 ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از‌ سمت غرب-شمال‌غرب وارد آسمان شده و ساعت 20:08 به بیشترین درخشش با قدر منفی 1.6 رسیده و چند ثانیه بعد ناپدید می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گاردین: ایران اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل را در هم شکست
  • نگرانی اینترنشنال از تحویل سامانه اس۴۰۰ روسیه به ایران | این سامانه چه توانایی دارد؟
  • گاردین: ایران اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل را در هم شکست | احمقانه است اگر فرض کنیم این پایان کار است
  • قصیده بهاریه سعدی، جمال‌ستایی شیخ اجل
  • تحقق وعده صادق نشان از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران
  • گاردین: ایران و اسرائیل جعبه پاندورا را باز کردند!
  • گاردین: ایران و اسرائیل جعبه پاندورا را باز کردند / بدون حل مناقشه ایران و اسرائیل، منطقه روی آرامش نمی بیند/ بازدارندگی اسرائیل آسیب جدی دید/ اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل در هم شکسته است
  • ناراحتی خبرنگار ایران اینترنشنال از سیلی ایران به اسرائیل
  • افشاگری از برنامه افغان‌ها برای خرید ملک در ایران
  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه اول اردیبهشت