Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: کودک ۴ ساله در اثر بی احتیاطی هنگام جابجایی خودرو جان باخت.

به گزارش رکنا، سرهنگ حمیدرضا بهاروند، فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: صبح امروز فردی از ساکنان روستای شیخ غایب در دهستان آهودشت هنگام جابجایی خودروی کامیونت به صورت دنده عقب با برادرزاده ۴ ساله‌اش برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این کودک که همراه پدرش برای برداشت شلتوک به زمین کشاورزی رفته بود، تصریح کرد: این حادثه Incident در محدوده این منطقه اتفاق افتاد.

سرهنگ بهاروند اذعان داشت: با وجود تلاش‌هایی که صورت گرفت، اما این کودک به علت شدت جراحات وارده جان باخت.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حیوانی که همیشه عاشق است+عکس کشف بزرگترین مار ایران در مسیر سد داریان به پاوه !؟ + فیلم تجاوز به بازیگر زن عرب سریال ایرانی حوالی پاییز در اتاق خواب + فیلم سلفی تلخ مادر قبل از مرگ بچه اش بر اثر گرسنگی +تصاویر بازگشایی جعبه سیاه دو پروژه ضد روحانی «مشهد» و «پشیمانیم» شکایت شیطان‌پرستان از یک سریال! رانندگی وحشتناک دختر بچه ایرانی با تریلی 18 چرخ در جاده + فیلم این 10 پسر و دختر جوان شاهرودی با رفتار غیر اخلاقی یک روستا را بهم ریختند اطلاعیه مهم سپاه ایرانشهر / چگونه 2 گروگان آزاد شدند همخوابی اجباری پسر 17 ساله با زن دوست صمیمی پدرش + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مستاجر مجرد خانه را تبدیل به باغ وحش کرده بود / تمساح دو متری در خانه ! + فیلم تجاوز معلم جوان به دو دختر دانش آموز / آنها به همسر معلم همه ماجرا را لو دادند+عکس دردسر انگشتر عقیق برای جوان بوکانی در ایام تعطیل+ عکس راز تماس تلفنی خاشقجی ساعتی قبل از قتل با خبرنگار ایرانی چه بود !؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه حادثه Incident فرمانده انتظامی شهرستان مرد شوش تریلی برادرزاده عکس فیلم نجات شهرستان قتل اتهام جهان تجاوز دختر ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ویدیویی از یک دختر 13 گرجستانی منتشر شده که وزنه 210 کیلویی لیفت می‌کشد. قدرت فوق العاده این دختر نوجوان را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • کودک چهار ساله که هنگام رفتن به مزرعه ناپدید شده/ این عکس‌ها متعلق به یسنا است
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید