Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:58:29 GMT

گزارش زنده: سپاهان 0 - سایپا 0

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۱۹۷۷

گزارش زنده: سپاهان 0 - سایپا 0

تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر میزبان شاگردان علی دایی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان هفته دهم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان با 22 امتیاز رتبه دوم جدول رده بندی را در اختیار دارد و سایپا هم با 15 امتیاز رتبه هفتم جدول را.


سپاهان در هفته دهم استقلال را شکست داده و سایپا هم در یک بازی جنجالی مقابل پرسپولیس به تساوی یک بر یک دست یافته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار سپاهان با حمایت هواداران به دنبال کسب سه امتیاز خواهد بود ولی شرایط برای قلعه نویی با توجه به غیبت 6 بازیکن اصلی تیم کار ساده ای مقابل شاگردان سخت گیر علی دایی که با تساوی مقابل پرسپولیس و پیروزی برابر استقلال در جام حذفی به این مسابقه رسیده اند، ساده نخواهد بود.


با گزارش زنده این دیدار همراه "ورزش سه" باشید.

 


هفته دوازدهم لیگ هجدهم، جمعه 18/08/97، ساعت 16:30؛  ورزشگاه نقش جهان؛


داور: علیرضا فغانی

 


ترکیب سپاهان:

 

پیام نیازمند سعید آقایی خالد شفیعی سیاوش یزدانی حسن جعفری حامد بحیرایی بختیار رحمانی ولادیمیر کومان ساسان انصاری سجاد شهباززاده استنلی کی روش

 

سرمربی: امیرقلعه نویی

 

 

ترکیب سایپا:

 

اکبر منادی رضا علیاری ساموئل سارفو مهرداد کفشگری آرش رضاوند مهدی ترابی علی دشتی رضا اسدی امید خالدی آرمان رمضانی محمد امین حاج محمدی

 

سرمربی: علی دایی

 

 

سایپا فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سپاهان به تونل وحشت | رتبه سوم در دسترس قوها

همشهری آنلاین- هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری ۲ بازی به پایان می‌رسد. دو تیم اصفهانی به‌خاطر برگزاری دربی اصفهان در روز چهارشنبه گذشته، بازی‌های این هفته خود را کمی دیرتر انجام می‌دهند. ذوب‌آهن از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در فولادشهر میزبان آلومینیوم اراک است و سپاهان هم از ساعت ۱۷ در انزلی به مصاف ملوان می‌رود. مهدی تارتار سرمربی ملوان روز گذشته در نشست مطبوعاتی این بازی گفت: «چه کسی فکر می‌کرد ملوان یک روز با سپاههان رقابت کند؟» و به نظر همین جمله بهترین توصیف از مسابقه حساس عصر امروز است. ملوان آن‌قدر خوب نتیجه گرفته و سپاهان آن‌قدر امتیاز از دست داده که حالا سفیدپوشان انزلی در صورت پیروزی در بازی امروز می‌توانند به یک‌قدمی سپاهان و رتبه سوم برسند. ملوان برای سوم شدن تراکتور و سپاهان را بالاتر از خودش دارد و هر دوی این تیم‌ها در هفته‌های اخیر خیلی خوب امتیاز از دست می‌دهند. سپاهان هم در هفته بعد از این بازی باید در تهران به مصاف پرسپولیس برود و ۲ هفته سخت در انتظار مورایس و زردپوشان خواهد بود. در دیگر بازی امروز یعنی در فولادشهر هم دو تیم هم‌امتیاز به مصاف هم می‌روند و نتیجه این مسابقه رودررو شاید در پایان فصل نقش خیلی مهمی در تعیین رتبه آنها در میانه جدول ایفا کند.

کد خبر 845864 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ملوان بندر انزلی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان
  • ورود سپاهان به تونل وحشت | رتبه سوم در دسترس قوها