Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان ؛  عبدالواحد احمدیان دبیر هیئت ووشوی استان گفت : در این دوره از مسابقات 60 ورزشکار در قالب 8 تیم در دو بخش ساندا و تالو شرکت کردند که در پایان این رقابتها نفرات برتر به اردوی تیم منتخب استان معرفی می شوند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وشو ورزشکار ساندا برتر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون جوانان جمعیت هلال احمر فارس گفت: دوازدهمین دوره استانی المپیاد آماده دادرس با رقابت ۱۸۲ دانش‌آموز در دو بخش خواهران و برادران در دو روز متوالی به میزبانی شهرستان مرودشت برگزار شد.

مهدی فیروزه عنوان کرد: در این مسابقات، دانش آموزان از ۷ شهرستان آباده، اقلید، ارسنجان، پاسارگاد، زرقان، خرم بید و مرودشت پس از شرکت در آزمون کتبی، در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی-ریوی، ارزیابی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اطفا حریق، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، پناهگیری و خروج ایمن به رقابت پرداختند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر فارس تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح دستیابی به شعار هر دانش‌آموز یک امدادگر است و این مسابقات به منظور ارتقای سطح آمادگی امدادی دانش آموزان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی در روزهای سخت و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

فیروزه با اشاره به اینکه این مسابقات نوعی تربیت دانش آموزان برای خودامدادی - دگرامدادی و فعالیت اجتماعی است بیان کرد: این دوره از مسابقات در ۴ منطقه استان برگزار و تیم‌های برتر خواهران و برادران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند.

طرح ملی دانش آموز آماده در روزهای سخت که به اختصار دادرس نامیده می‌شود یکی از طرح‌های آموزشی-مهارتی هلال احمر است که ویژه دانش آموزان پایه‌های هفتم تا نهم برگزار می‌گردد.

کد خبر 6085116

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود